MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tijdens de middag kippensoep gehad om op te warme.

Na een uurtje begon heel mn gezicht te tintelen, vraag ik of er curry in zit, "oh ja is kip curry soep, had ik toch gezegd". Nee t**f, dat heb je niet gezegd.

Direct naar huis om citirizine, brengt niet meer op, ballonkop, visseogen, hoofdpijn en alles uitgekotst.

Smerig wijf had me kunnen vermoorden. Het grootste nadeel aan zwartwerk, je kan niks terugvorderen.

Laatst bewerkt:

Na een uurtje begon heel mn gezicht te tintelen, vraag ik of er curry in zit, "oh ja is kip curry soep, had ik toch gezegd". Nee t**f, dat heb je niet gezegd.

Direct naar huis om citirizine, brengt niet meer op, ballonkop, visseogen, hoofdpijn en alles uitgekotst.

Smerig wijf had me kunnen vermoorden. Het grootste nadeel aan zwartwerk, je kan niks terugvorderen.

ze proberen je allemaal te vermoorden, wen er maar aan.
op deze manier kom je er nog makkelijk vanaf.

Proef je nou niet vanaf hap 1 al dat daar curry inzit? :roflol:

volgensmij heb ik zojuist meaantje perm banned op bb.com..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat mijn squats vandaag slap waren heeft mijn dag verpest

K** klanten bij verhuizing vandaag :(

t*fus lijah!!!!

:sad:

perm banned op al mn acounts op bb.com dus

nooit ze je mods op tmisc, worden rustig topics over gear gemaakt.

hint 1x naar het 2de accound dat jij had, banhammer...

had niet verwacht dat mods het uberhoupt zouden snappen..

nooit ze je mods op tmisc, worden rustig topics over gear gemaakt.

hint 1x naar het 2de accound dat jij had, banhammer...

had niet verwacht dat mods het uberhoupt zouden snappen..

mods haten mij
Utilizing multiple accounts to avoid a ban, including a permanent ban. Each user is allowed one active account.

nu heb ik dus 0 active accounts. Ga wel even mailen moet goed komen weer. Mss even MissChill ofzo PM sturen :p

Miss chill is mijn sletje.

4 tabletten multivit genomen omdat ik gister was vergeten, fucking misselijk en koppijn :sad:

Melatonine op, uh oh

Major tren chagrijnigheid

Slechte nachtrust incoming

I can feel it

Terug
Naar boven