- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
inb4 jill heeft toen ze je probeerde terug te pakken een keuteltje uitgepoept ipv een scheet; backfire.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inb4 jill heeft toen ze je probeerde terug te pakken een keuteltje uitgepoept ipv een scheet; backfire.
tijdens de middag kippensoep gehad om op te warme.
Na een uurtje begon heel mn gezicht te tintelen, vraag ik of er curry in zit, "oh ja is kip curry soep, had ik toch gezegd". Nee t**f, dat heb je niet gezegd.
Direct naar huis om citirizine, brengt niet meer op, ballonkop, visseogen, hoofdpijn en alles uitgekotst.
Smerig wijf had me kunnen vermoorden. Het grootste nadeel aan zwartwerk, je kan niks terugvorderen.
tijdens de middag kippensoep gehad om op te warme.
Na een uurtje begon heel mn gezicht te tintelen, vraag ik of er curry in zit, "oh ja is kip curry soep, had ik toch gezegd". Nee t**f, dat heb je niet gezegd.
Direct naar huis om citirizine, brengt niet meer op, ballonkop, visseogen, hoofdpijn en alles uitgekotst.
Smerig wijf had me kunnen vermoorden. Het grootste nadeel aan zwartwerk, je kan niks terugvorderen.

Proef je nou niet vanaf hap 1 al dat daar curry inzit?![]()
volgensmij heb ik zojuist meaantje perm banned op bb.com..
http://knotmywisconsin.files.wordpress.com/2013/04/barney-fife-i-dun-goofed-alternate.jpg

t*fus lijah!!!!
perm banned op al mn acounts op bb.com dus
nooit ze je mods op tmisc, worden rustig topics over gear gemaakt.
hint 1x naar het 2de accound dat jij had, banhammer...
had niet verwacht dat mods het uberhoupt zouden snappen..
Utilizing multiple accounts to avoid a ban, including a permanent ban. Each user is allowed one active account.

Zelfde probleem..
spreek je om 2 uur vannacht wel weer hè