XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Stond ie op slot? Ik heb die van mij altijd alleen op stuurslot staan *klopt op hout*

Yep alleen stuurslot, was toch in het dorp en maar een uurtje. Gebruik ketting meestal alleen als hij ergens staat voor een lange tijd, of in zwarte buurten. Maar had toch niks uitgemaakt, hele sleutelbos geleend. Inc. huissleutel en papieren in scooter waar me adres waarschijnlijk op staat :rolleyes:

Nee is in het midden van de linkerrand een ster. Denk perongeluk een plate opgegooid ofzo :o

ben ik ook altijd bang voor dat iemand er een gewicht op laat fl*kkeren.

echt beetje te panisch, maar ben in love met deze telefoon :D

kijk net in mn afschriften en zie dat de stufi met zon 100 eu is gedaald, geen idee waarom.

captain?

kijk net in mn afschriften en zie dat de stufi met zon 100 eu is gedaald, geen idee waarom.

captain?

Je ouders zijn meer gaan verdienen

Ik heb de afgelopen maanden 2x stufi moeten terug betalen (zo'n 400 eu in totaal), omdat me pa ietsjes meer heeft verdiend :S

Mn airmouse werkt niet meer.:(

ouders hebben internet weer afgesloten

nog steeds niet aan het denken over een eigen hokkie meaantje?

Je ouders zijn meer gaan verdienen

Ik heb de afgelopen maanden 2x stufi moeten terug betalen (zo'n 400 eu in totaal), omdat me pa ietsjes meer heeft verdiend :S

Hoop niet dat dat hier het geval wordt, geef mn geld vaak gelijk weer uit :rolleyes:
inb4 je moet leren sparen voor je toekomst

Vannacht kwark uitgekotst because to much vodka

Rip gains

meaan, echt.

f**k die ouders van je, wat doe je daar nog. Ga desnoods maximaal bijlenen maar dump dat stelletje ambtenaarachtige masochisten.

ja net alsof de buren hem hun sleutel gaan geven.

Terug
Naar boven