- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik de offerte boven mijn hoofd hou zit ik er ook onder. Maar daar wordt het er niet echt beter van![]()

Come, I will give hugDe rekening voor de nieuwe badkamer.. Blijf je mooi binnen budget met je spul, moet het nog gemonteerd worden :'(
Fucking slapeloosheid. Afgelopen nacht nog geen half uur geslapen en op trainen na de hele dag niks waard geweest maar niet geslapen overdag en nu gewoon nog klaarwakker. Al in bed gaan liggen maar dat na 2 uur naar het plafond kijken ook maar opgegeven. En ik zit niet eens op Tren ofzo, snap er niks van.
Insomnia is een b*ch.Fucking slapeloosheid. Afgelopen nacht nog geen half uur geslapen en op trainen na de hele dag niks waard geweest maar niet geslapen overdag en nu gewoon nog klaarwakker. Al in bed gaan liggen maar dat na 2 uur naar het plafond kijken ook maar opgegeven. En ik zit niet eens op Tren ofzo, snap er niks van.
Afhankelijk van je dosis test kan het dus wel. Ook moet je lichaam misschien nog herstellen van een vorige kuur/blast.Aas heeft effect op je serotonine-dopamine-GABA gehalte. Een goed evenwicht is nog om te kunnen slapen en vast te slapenAfhankelijk van je dosis test kan het dus wel. Ook moet je lichaam misschien nog herstellen van een vorige kuur/blast.
Fucking slapeloosheid. Afgelopen nacht nog geen half uur geslapen en op trainen na de hele dag niks waard geweest maar niet geslapen overdag en nu gewoon nog klaarwakker. Al in bed gaan liggen maar dat na 2 uur naar het plafond kijken ook maar opgegeven. En ik zit niet eens op Tren ofzo, snap er niks van.
nee
en al was die dat zou die me nog het licht in de ogen niet gunnen

5 jan pakket retour gestuurd met kleren twv 55 eur Steeds niks gehoord Blijkt niet aangekomen te zijn Postnl case laten aanmaken 3 weken later doodleuk te horen gekregen dat het pakket kwijt is en dat ik geen refund krijg Fucking f**gots
>be me
>water opzetten voor eitje koken
>water kookt en wil eiren er in doen
>kijk in de koelkast geen eieren
>gains verloren