- Waardering
- 1.015
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reported for trolling
Verder heeft vandaag Rijstwafel me dag verpest door me post aan te passen in een quote
Reported for trolling
Verder heeft vandaag Rijstwafel me dag verpest door me post aan te passen in een quote
Ofcourse, dat is standaard voor mij op zulke dagenDat ik morgen introductie dag heb en woensdag 3 dagen op kamp ga met mijn opleiding.
Zal ik een blessure faken zodat ik niet gay de hele dag leuk hoef te gaan voetballen/tikkertje spelen/klimmen of te wel cardio hoef te doen?

Ofcourse, dat is standaard voor mij op zulke dagen
Laat ze maar fatsoenlijk les geven van plaats die onzin
Hah, das grappig. Precies het zelfde probleem hier.K*t noorderzon elke dag festival tot 00.00, woon er recht naast..
ik heb nu letterlijk een live-woonkamer-concert, wordt helemaal gek van dat lawaai!
heb me trui en sloffen al uitgedaan.heb ik er ook een paar van, copy paste die melding eens
Dat ik morgen introductie dag heb en woensdag 3 dagen op kamp ga met mijn opleiding.
Zal ik een blessure faken zodat ik niet gay de hele dag leuk hoef te gaan voetballen/tikkertje spelen/klimmen of te wel cardio hoef te doen?