MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik morgen introductie dag heb en woensdag 3 dagen op kamp ga met mijn opleiding.
Zal ik een blessure faken zodat ik niet gay de hele dag leuk hoef te gaan voetballen/tikkertje spelen/klimmen of te wel cardio hoef te doen?

Reported for trolling

Verder heeft vandaag Rijstwafel me dag verpest door me post aan te passen in een quote

Ik kan je even niet volgen?? wat trol ik lol??

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 20:54 ----------

Reported for trolling

Verder heeft vandaag Rijstwafel me dag verpest door me post aan te passen in een quote

reported for reporting van mijn serieuze reactie op jouw edit quote

hjahahaajuaaj??

Dat ik morgen introductie dag heb en woensdag 3 dagen op kamp ga met mijn opleiding.
Zal ik een blessure faken zodat ik niet gay de hele dag leuk hoef te gaan voetballen/tikkertje spelen/klimmen of te wel cardio hoef te doen?
Ofcourse, dat is standaard voor mij op zulke dagen:D
Laat ze maar fatsoenlijk les geven van plaats die onzin

Het trieste weer van de afgelopen weken, en vandaag.

K*t noorderzon elke dag festival tot 00.00, woon er recht naast..

ik heb nu letterlijk een live-woonkamer-concert, wordt helemaal gek van dat lawaai!

Ja weer is niks, vandaag in de morgen wel chill voor ochtend zwem cardio

K*t noorderzon elke dag festival tot 00.00, woon er recht naast..

ik heb nu letterlijk een live-woonkamer-concert, wordt helemaal gek van dat lawaai!
Hah, das grappig. Precies het zelfde probleem hier.
Grote kans dat we in de zelfde straat wonen...

Doe ik ook, blessures faken voor gym.. je zal maar mee moeten doen, daar gaan je gains. :(

vandaag benen getraind maar heb opeens last van mn scheen net onder mn knie.

****ing r*tard weer, vanmorgen 7:00 begonnen was er geen wolkje aan de lucht, daarna 8-11:30 geregend. Ben net ff gestopt om zo me rijles te doen en daarna weer verder klussen hehe, fundering eruit graven van 1,5 meter en 35meter lang fuuuuuuuuuuuu.

Beter zo droog aub.

Mag voorlopig niet trainen :(

school :(

ik heb 2weken eerder zomervakantie u mad?

Terug
Naar boven