MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

okay honey I will.

inshallah

1380337275585.jpg

geen pinkpopkaartje bemachtigd rust in vrede

sleutels thuis vergeten
ouders gaan ook weg
sleutel ligt voor de deur thuis
ze doen de deur toch opslot
because f**k you thats why,
blijf jij maar lekker de hele dag voor de deur staan

Vannacht op werk wat door mijn rug gegaan.

Ik hoop morgen weer te kunnen gaan trainen maar nu elke keer dat ik buk, krijg ik een schok en pijn van mijn rechter onderrug.
Ach gelukkig had ik gisteren in de ochtend al benen getraind.

Vannacht op werk wat door mijn rug gegaan.

Ik hoop morgen weer te kunnen gaan trainen maar nu elke keer dat ik buk, krijg ik een schok en pijn van mijn rechter onderrug.
Ach gelukkig had ik gisteren in de ochtend al benen getraind.

Beterschap :o
ik zal je maar niet zeggen hoe het bij mij begon (rug klachten) want dan wordt je bang :D
na nu weet je natuurlijk dat het zo begon , lekker ree nu is ie :angstig:

Sterkte man ;)

Beterschap :o
ik zal je maar niet zeggen hoe het bij mij begon (rug klachten) want dan wordt je bang :D
na nu weet je natuurlijk dat het zo begon , lekker ree nu is ie :angstig:

Sterkte man ;)
Ohw dit geneest wel binnen 2 dagen hoor, is nu ook een stuk minder vergeleken met vannacht.
Het stomste is dat ik nog regelmatig moest bukken op werk en ja dan heb die geen rust de rug xD.

Ohw dit geneest wel binnen 2 dagen hoor, is nu ook een stuk minder vergeleken met vannacht.
Het stomste is dat ik nog regelmatig moest bukken op werk en ja dan heb die geen rust de rug xD.

Je moest vaak bukken op je werk!? , AHA [Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D;)

sleutels thuis vergeten
ouders gaan ook weg
sleutel ligt voor de deur thuis
ze doen de deur toch opslot
because f**k you thats why,
blijf jij maar lekker de hele dag voor de deur staan

Dat had mn broertje tijd terug ook, die heeft t kiepraampje boven de deur eruit gedraaid met schroevendraaier en Is face first er doorheen geklommen :roflol:

Dat had mn broertje tijd terug ook, die heeft t kiepraampje boven de deur eruit gedraaid met schroevendraaier en Is face first er doorheen geklommen :roflol:

Dat doet mean ook, alleen laat ie dan NOOIT meer wat van u'm horen, leuke mensen zijn dat :rolleyes:

JA dat sloeg helemaal nergens op, see what i did.....

gaat het goed ree

KUT marktplaats,
ik bied vraag en je hoort niks meer van die mensen, ja net zoals het hier ging :p

KUT kut KUT...

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Ja zo goed dat jij leklker op negeer gaat, DOEI...

Roidrage Ree

sleutels thuis vergeten ouders gaan ook weg sleutel ligt voor de deur thuis ze doen de deur toch opslot because f**k you thats why, blijf jij maar lekker de hele dag voor de deur staan

maar hoeveel % batterij heb je op je nokia potato lumia

asking the important questions

Terug
Naar boven