XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oja, sorry, was even vergeten dat de meeste bishes alleen met mannen naar bed gaan die geld hebben en alles betalen #50shadesofgreybishes #swag #yolo #bs

Ze zijn niet allemaal zo moralistisch en feministisch als jij.

Gelukkig.

Tja, als jij altijd wilt blijven betalen om meisjes in bed te krijgen (materialistische meisjes dus), het is niet mijn leven :roflol:

Oh nee absoluut niet, eerlijk gezegd ben ik meer van meisjes met jouw denkbeelden. Alleen dan niet zo cynisch.

Het is echter nogal genânt om te moeten vermelden dat je geen 3 drankjes kunt betalen en het een onvermijdbaar onderwerp zou worden mocht ik er op ingegaan zijn.

Oh nee absoluut niet, eerlijk gezegd ben ik meer van meisjes met jouw denkbeelden. Alleen dan niet zo cynisch.

Het is echter nogal genânt om te moeten vermelden dat je geen 3 drankjes kunt betalen en het een onvermijdbaar onderwerp zou worden mocht ik er op ingegaan zijn.

Ik snap dat het genânt is voor jou, maar wees eerlijk, als zij daardoor niet meer wilt afspreken met jou, dan is zij in eerste instantie al geen fatsoenlijk mens.
tenzij je echt alleen maar seks wilt en verder helemaal niks, dan heb ik niks gezegd

Ik snap dat het genânt is voor jou, maar wees eerlijk, als zij daardoor niet meer wilt afspreken met jou, dan is zij in eerste instantie al geen fatsoenlijk mens.
tenzij je echt alleen maar seks wilt en verder helemaal niks, dan heb ik niks gezegd

Eens.

Verder ben ik een lieve, tedere en gevoelige jongeman die vrouwen meer liefheeft om hun innerlijk dan hun uiterlijk.

En ik ben ook een seksuele kameel, dus daar doe ik het ook niet voor.

Laatste paar pagina's :roflol: die hoody

misschien is dat meisje wel above's droomwijf met als enige minpuntje dat ze afknapt op jongens die niet betalen op de eerste date

dat zou wel lullig zijn dan :roflol:

tijdje geleden ook zo een date gehad waarbij ik alles moest betalen, heb maar niet meer afgesproken met haar, miss toch nog eens is iets laten weten dan ???

Een keer een date hebben waarbij de man betaalt is niet erg, maar als hij altijd en alles wilt betalen zou ik wel afhaken :o

Terug
Naar boven