XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Discussie om niks

Dbb classic

Zelfs als je expres probeert foute antwoorden in te vullen zou je er soms nog 1 goed hebben :o

Idd, en het was dan ook nog helemaal niet moeilijk. Bvb "Van welk programma is de extentie .doc".

Het ironische is dat ze ict-medewerker zochten enl het volgens mij een databasefout is.

het internet zegt dat ik reuma heb ???

de hik is echt struggle des lefens

volgens internet heb ik een soa en aids.

ja volgens het internet ga ik ook dood bij keelpijn maar heb echt steeds last van mijn gewrichten. dan weer mijn knieen, dan weer ellebogen. 's ochtends is het vaak erger en mijn handen zijn ook lichtelijk opgezwollen..

Na het trainen naar de supermarkt gereden met fiets.
Boodschappen in mandje gedaan aan het stuur.
Put in weg - pot pindakaas in de lucht - gone.

Ben erachter gekomen dat mijn vriendengroep mij nooit in de vakantie meegeboekt heeft maar wel een paar anderen die sinds kort erbij zijn. Dus weg (dacht ik) geplande vakantie in de zomer

Dacht eindelijk eens een goede sportfysio te hebben. Vorige week mocht ik dus weer gaan deadliften (haar woorden), kom je er deze week achter dat ze geen idee heeft wat een deadlift is en dan na uitleg/voordoen zegt dat ik dat maar beter niet kan doen.

Ben erachter gekomen dat mijn vriendengroep mij nooit in de vakantie meegeboekt heeft maar wel een paar anderen die sinds kort erbij zijn. Dus weg (dacht ik) geplande vakantie in de zomer

kut voor je

ben je niet gewoon een kl***zak?

Zand in z'n kut

vraag yasmine die spreekt vloeiend arabisch en 6 andere talen.

Terug
Naar boven