Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

all nighter gepulled voor tentamen dalijk blijk ik een verplicht college te hebben erna

ayyy lmao 30 hours no sleep come at me

vanacht er om 4 pas in liggen omdat naar ziekenhuis moest voor iemand :(

me geld opgemaakt vannacht aan red Bull om wakker te blijven, nu fucking honger omdat geen tijd vanochtend om wat te maken :(

rip me

:roflol: snul van een docent zal eens even moeilijk komen doen. Lessen van 2uur waar je soms maar 45uur effectief les kreeg. Zit de hele tijd met zijn tablet bezig, is een kwartier te laat...
4-5 weken gedaan over oefeningen waarvan hij de oplossing er (per ongeluk) bij had gezet en die na 1-2 lessen klaar waren.

Dit bericht gekregen van hem
Beste studenten
Zoals reeds gemeld tijdens de lessen zal de permanente evaluatie geëvalueerd worden aan de hand van de aanwezigheden in de lessen en het toegewijd volgen van de lessen. Daarnaast zullen jullie toch ook een opdracht krijgen in periode 3.
Je kan in totaal 20 punten verdienen:
10 ptn voor aanwezigheid en meewerken tijdens de lessen
10 ptn voor de opdracht in periode 3

AANWEZIGHEID EN MEEWERKEN
Iedereen begint met 8 punten. Er resten nog 7 lesweken tot de eindexamens. Voor iedere afwezigheid (zonder doktersattest of vrijstelling wegens faciliteiten) wordt 1 punt afgetrokken. De afwezigheden kunnen tijdens het eerste of tweede lesuur worden opgenomen. M.a.w. als je 1 lesuur niet aanwezig bent wordt ook 1 volledig punt afgetrokken.
De studenten die vrijdag overlap hebben met het project in 1MAR moeten enkel het laatste lesuur om 15u30 aanwezig zijn, in lokaal EB131. Zij mogen uiteraard ook de les meevolgen volgens het lessenrooster.
Als ik zie dat je op je laptop Facebook of een internetpagina hebt openstaan wordt ook 1 punt afgetrokken. Ook als je de les verstoort kan ik hiervoor 1 punt aftrekken.
De 2 bonuspunten kunnen verdiend worden door aktief mee te werken tijdens de lessen. Dit evalueer ik aan het eind van deze lesperiode 3.
OPDRACHT
Deze zal geëvalueerd worden op wat je inlevert. Voor te laat inleveren wordt 2 punten afgetrokken. Meer dan 1 week te laat inleveren = 0 op 10.
De opdracht volgt dus in periode 3.
gr, JP

Nu moet ik op vrijdag een uur langer op school blijven door hem :roflol: strong 8.30-16.30uur op school zijn nu

rug heeft t*fus door 200 km onderuit gezakt te hebben gereden :(

rug heeft t*fus door 200 km onderuit gezakt te hebben gereden :(

never compromise form for distance

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

''voor de echte krachtsporters onder ons''

geschreven door studievereniging van voeding en dietetiek

Erg moe, nog veel werk doen en precies dan wil iedereen een heel uitgebreid gesprek met je voeren...

flush niacine van xxl nutrition vandaag binnengehad.

Ferm onderschat, ik dacht dat het alla GABA-getintel zou zijn, ik heb 15 minuten buiten in de regen moeten zitten om af te koelen :roflol:

klinkt echt gezond ja.

tanden gepoetst

om er vervolgens achter te komen dat ik vergeten was m'n kwark te eten

feels

Terug
Naar boven