Als je verkouden, kortademig etc bent. Is het dan juist goed of niet om met raam open te slapen? srs
polsen doorsnijden en het raam open doen, goed ventileren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je verkouden, kortademig etc bent. Is het dan juist goed of niet om met raam open te slapen? srs
polsen doorsnijden en het raam open doen, goed ventileren.
Het is altijd goed om met je raam open te slapen. Althans neem aan dat je bedoeld op kiepen en niet open open
ik moet helemaal niks
dont tell me what to do woman
all nighter gepulled voor tentamen dalijk blijk ik een verplicht college te hebben erna
ayyy lmao 30 hours no sleep come at me

snul van een docent zal eens even moeilijk komen doen. Lessen van 2uur waar je soms maar 45uur effectief les kreeg. Zit de hele tijd met zijn tablet bezig, is een kwartier te laat...
strong 8.30-16.30uur op school zijn nurug heeft t*fus door 200 km onderuit gezakt te hebben gereden![]()
Was ist dasflush niacine van xxl nutrition vandaag binnengehad.
Ferm onderschat, ik dacht dat het alla GABA-getintel zou zijn, ik heb 15 minuten buiten in de regen moeten zitten om af te koelen![]()
Vitamine B3