Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

9 uur lang achter mekaar wiskunde gemaakt, heul veul koffie op, morgen om half 7 opstaan :(

melatonine dosis is slechts een richtlijn toch

3 redelijk grote meals in mn schema gepropt zodat ik lekker veel kan eten.
Ik zit al vol terwijl ik nog geen hap op heb van mijn een na laatste, redelijk grote, meal :( ik dacht dat meeste mensen die cutten, honger lijden :roflol:

Hence de bolle buikjes in Afrika.

Precies. Ik las ook dat the great starvation experiment geld heeft gekregen van Monsanto, dus de resultaten daarvan zeggen helemaal niks.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Nee man. Komt door dat keiharde bulken in de off season wat ze daar in afrika allemaal doen.

> steen moet wiskunde oefenen voor morgen > steen gaat een paar minuten in de tuinstoel pauzeren in het zonnetje > valt in slaap > schrikt minuut later wakker > mfw te mooie dag om nog tot zeker 1 uur vannacht wiskunde te maken

> Dromen dat je geschrokken wakker wordt in je tuinstoel nadat je een minuut geslapen denkt te hebben maar eigenlijk nog steeds slaapt en al je wiskunde en toetsen mist maar in je droom netjes op DBB typt en je wiskunde en toetsen doet en slaagt en succesvolle carriere volgt en grijs wordt maar je eigenlijk 3e graads brandwonden opliep in het april zonnetje en in coma raakte en het mensen maar niet lukt om je te bereiken maar er af en toe wel rare dingen gebeuren en je af en toe zachtjes stemmen hoort die je naam roepen hehe herkenbaar is dat.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
1esa37.jpg

:mad:

Bored :( en ik moet nog 6 uren.........

Er zit sinds maandag al elke ochtend een vogel 's ochtends tegen mijn raam te tikken. Blijft ook maar terugkomen dus opnieuw in slaap vallen is lastig. Ik geef hem nog 2 dagen en anders raadpleeg ik de luchtbuks. Sorry vogel.

Er zit sinds maandag al elke ochtend een vogel 's ochtends tegen mijn raam te tikken. Blijft ook maar terugkomen dus opnieuw in slaap vallen is lastig. Ik geef hem nog 2 dagen en anders raadpleeg ik de luchtbuks. Sorry vogel.

zo ies natoer

hadden mijn opa en oma paar jaar terug ook last van, 20 euro verdiend toen :o

Best wel warm. alle motors naar buiten.....................

Terug
Naar boven