- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Woog vanochtend 84kg maar was er alsnog niet tevreden mee
Ben je nou uit angst zo ver mogelijk weg van de -105 aan het gaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woog vanochtend 84kg maar was er alsnog niet tevreden mee
Ben je nou uit angst zo ver mogelijk weg van de -105 aan het gaan?

inb4 uit angst naar de 74
Nee, ik wou sowieso diep gaan cutten en dat combineren met de 83kg klasse![]()

9 uur lang achter mekaar wiskunde gemaakt, heul veul koffie op, morgen om half 7 opstaan
melatonine dosis is slechts een richtlijn toch
9 uur lang achter mekaar wiskunde gemaakt, heul veul koffie op, morgen om half 7 opstaan
melatonine dosis is slechts een richtlijn toch
Meer kans zelfs de effectiviteit doen afnemen als ik het me goed herinner.
Net als met cutten. Als je te weinig eet dan magic en val je niet meer af. Geen lineaire dose-response relationship.

> steen moet wiskunde oefenen voor morgen > steen gaat een paar minuten in de tuinstoel pauzeren in het zonnetje > valt in slaap > schrikt minuut later wakker > mfw te mooie dag om nog tot zeker 1 uur vannacht wiskunde te maken
Er zit sinds maandag al elke ochtend een vogel 's ochtends tegen mijn raam te tikken. Blijft ook maar terugkomen dus opnieuw in slaap vallen is lastig. Ik geef hem nog 2 dagen en anders raadpleeg ik de luchtbuks. Sorry vogel.
Er zit sinds maandag al elke ochtend een vogel 's ochtends tegen mijn raam te tikken. Blijft ook maar terugkomen dus opnieuw in slaap vallen is lastig. Ik geef hem nog 2 dagen en anders raadpleeg ik de luchtbuks. Sorry vogel.