AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fucking plantjesmarkt bij de lidl. Uit alle hoeken en gaten komen de oude lijken, de simpele zielen en andere ellendelingen om het fatsoenlijk boodschappen doen onmogelijk te maken /rage

Fucking plantjesmarkt bij de lidl. Uit alle hoeken en gaten komen de oude lijken, de simpele zielen en andere ellendelingen om het fatsoenlijk boodschappen doen onmogelijk te maken /rage

Of jij let gewoon teveel op anderen :o

Er is een onwijze homo op T.V nu.........

Ik wou dat hier een 24/7 gym was, dit zijn juist de tijden dat ik gemotiveerd ben.

Moe :'(

Doe teringlui waarmee je afspreekt om 10 uur die dan nog even proberen te gaan douchen. Luie kk hond:army::shoot:

mannetje naast me.. opstaan.. t is 6 uur... ik.. grrrrr.... ^&*$^&*$^& het is zondag! :mad:
hij slaapt weer door en ik ben wakker.... aarghhh.... zou je hem niet...

dikke zwelling in m'n lul gehad vannacht zo veel pijn gehad dat ik wit weg trok en helemaal zat te shaken

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

+ ochtend boners, dat ook nog

dikke zwelling in m'n lul gehad vannacht zo veel pijn gehad dat ik wit weg trok en helemaal zat te shaken

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

+ ochtend boners, dat ook nog

Kan je marina1975 dan niet beter gewoon een PB sturen, jemig zeg :(

nah

Werd 22 geschat in de gym

"ja dacht dat je gewoon een baardloze student was"

waarom moet er minstens 2xpw er gezegd worden dat ik geen baard heb

dacht klaar te zijn met leren voor tentamen van morgen, bleek er nog 120 pagina's extra stof te zijn gegeven...

Dat wordt nachtwerk..

Verstandskies komt door en drukt tegen me kaak aan. Pijn is ondragelijk.

Terug
Naar boven