XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

KUT dorp af, geen GTA nergens, maar goed dat wist ik al./.

Zei ook een x dat ik niet kon komen werken.
Zit ik zo met mijn sporttas op de fiets, zie ik mijn teamleider lachend voorrang nemen :roflol:

Edit; hij snapt het ook wel sinds ik ver boven mijn contracturen kom en 6-7 dagen per week werk.
Toch nog even om gelachen

Zei ook een x dat ik niet kon komen werken.
Zit ik zo met mijn sporttas op de fiets, zie ik mijn teamleider lachend voorrang nemen :roflol:

Edit; hij snapt het ook wel sinds ik ver boven mijn contracturen kom en 6-7 dagen per week werk.
Toch nog even om gelachen

Ik meldde mij een keer serieus ziek (half kots inhoudend aan de telefoon) en een collega (niet eens teamleider) EISTE dat ik kwam. Na veel gezeik heb ik maar opgehangen en ben ik terug mijn bed in gegaan :roflol:
Contract werd niet verlengd :rolleyes:

Dit jaar nog 1 verlenging, wss een jaar, en dan hopelijk vast.
Als ik vast heb is het echt salaris echt HNNNG.

Zo niet, dan verpest het mijn dag.

leren voor morgen opgegeven, ga voor de herkansing dan maar

Dat er dit jaar kwalificatie eisen zijn voor vrouwen voor het NK RAW :(

Wel significante gains dan.

Je doet die drc cup toch mee

op 72kg moet je 260 totaal halen voor 250 wilks

op 67kg 245kg totaal

Dat moet toch wel lukken

Ik hoop het :o
Opzich moet het wel haalbaar zijn, maar het maakt me wel net een beetje meer zenuwachtig nu er meer druk achter zit om af te vallen en lifts gelijk te houden :roflol:
Ik ga gewoon zo door en ik zie wel, eerst nog nk junioren :o

heerlijk weer, maar damn man.. hooikoorts. i cry evertiem

dagenlang mooi weer

Enkel binnen zitten en leren

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

vannacht doorgaan tot 2 uur, 7 uur opstaan, tentamens maken en weer leren tot 2 uur snachts

Moet nog een gaatje bijboren bij m'n riem

Wel gewichtgains

Gewichtgains gaan allemaal naar asser

hoofd rekenen not even once, gaat meteen fout. Blijkbaar is 6+3+3-7 te moeilijk voor mij :(

:roflol: gvd alles nog een kwartier lopen narekenen maar alles was goed :roflol:

Terug
Naar boven