XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Blijven jullie ook gewoon je vasthouden aan je voedingsschema en supplementen op de dagen dat je ziek bent?

1ste keer dat ik ziek ben sinds ik voedingsschema enzo gebruik

Even 600 euro aan onverwachte rekeningen.

Wel mijn wasmachine reparatie voorkomen, was eerst kapot maar doet het nu weer:o

Even 600 euro aan onverwachte rekeningen.

Wel mijn wasmachine reparatie voorkomen, was eerst kapot maar doet het nu weer:o

Relaxt, nice .. wel veel,mjah hopen dat het nu afgelopen is met de rekeningen, auto nog steeds kapot.. kan er een km mee rijden, en dan valt die gewoon uit :P 6000 toeren, 160 op de teller .. en dan valt die uit
Blijven jullie ook gewoon je vasthouden aan je voedingsschema en supplementen op de dagen dat je ziek bent?

Nou, probeer me er zoveel mogelijk aan te houden, maar als ik slaap ga ik er niet speciaal voor uit bed om wat te eten..

hoe kan je voorhoofd vol met slijm zitten?

Ow dude, nooit gehoord van voorhoofdholteontsteking?

http://www.avogel.nl/Indicaties/Voorhoofdsholteontsteking-symptomen-behandeling.php

+1

Viel afgelopen nacht pas om kwart voor 6 in slaap. Gaat vandaag wat beter, gelukkig is vandaag rustdag.

dat die hoerige k*t medion me computah nog steeds niet heeft verzonden na 5 dagen fl**kers

Ben ook ziek aan het worden brrrrrr, totaal geen motivatie en futloos. Ga ook kapot van de jeuk op me rug door die zonnenbank

Pfffff ben helemaal stuk na 30minuutjes trainen ga echt snel stuk. gelukkig heb ik nog gewn kilos verloren van me kuur hoera

itunes die g*y doet.

Teveel om op te noemen.
**** dat.

ik ben ook fkn ziek bra

hoesten, proesten en facking werk:(

Shiit, heb ook ****ing last van me keel

Acne aanval, het is weer eens de tijd van de maand :mad:

Nee, beter worden is prio 1 op dat moment. Dus veel meer fruit eten.

kiwi's en sinaasappels zijn altijd wel goede om beter te worden.

Nee, beter worden is prio 1 op dat moment. Dus veel meer fruit eten.

kiwi's en sinaasappels zijn altijd wel goede om beter te worden.

Heb vandaag al ruime liter sinasappelsap geperst. Verder blikje tonijn + 2eiereg (burger) en 2 broodjes pindakaas gegeten. Moet zeggen dat ik ook geen trek heb in me whey perfection en magnificent shakes.

Zou het helpen als ik pindakaas op me keel en neus smeer?

dat ik morgen mijn eerste officiele schooldag heb

van 09:15 tot 16:30 fuuu, en wss ga ik niet eens slapen omdat ik het slim vond om 2 scoops maximize v2 te nemen om 7 uur en nu dus nog steeds tril etc

****ing misselijk

Terug
Naar boven