XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oke, ik heb ook 4 gedaan je moet af en toe iets doen maar meeste van de tijd is easypeasyyyy.

zorg gewoon dat je aanwezig bent bij uitleg en toetsen 1-2dagen van te worden ff doorkijkt dan kom je er wel met een 7,5

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 22:42 ----------

Oke, ik heb ook 4 gedaan je moet af en toe iets doen maar meeste van de tijd is easypeasyyyy.

zorg gewoon dat je aanwezig bent bij uitleg en toetsen 1-2dagen van te worden ff doorkijkt dan kom je er wel met een 7,5

morgen les van half 9 tot 2 fuuu

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 22:42 ----------

Sport is ook heel raar, eerste jaar ben je verplicht en daarna niet meer ofzo??? Denk dat ik gewoon ga cardio'en :cool:

morge les van 10.25 tot 14.25 fuuu

Sport is ook heel raar, eerste jaar ben je verplicht en daarna niet meer ofzo??? Denk dat ik gewoon ga cardio'en :cool:

Ja 1e jaars MBOérs moesten ook gaan sporten haha, had echt graag ook gaan sporten ff die ict ecto's laten zien hoe je 100kg moet drukken ehehehehe

beetje abs erbij, maarja,

OT: was warm en ben sick

beetje abs erbij, maarja,

OT: was warm en ben sick

gister niet kunne trainen dus moet nu 2 trainingen in 1 proppen

gaat nog lastig worden

vanavond borst doen hmmmmmmm

verkeerd gelegen ofzo man..halve onderrug verlamt

Ups verkeerd topic, kreeg net spontane schijtaanval toen ik Arydan karma wou geven, kon nog ff sprintje trekken naar het sanitair

Terug
Naar boven