XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zit nu een beetje mijn opties af te wegen, geeft wel een soort kick op zich dat ik me in een keuzepositie bevind. Mezelf kennende daarentegen eindigt het in een grote clusterfuck waar ik alleen achterblijf.

Hoe ver is ecto town van Breda?

Ik zit nu een beetje mijn opties af te wegen, geeft wel een soort kick op zich dat ik me in een keuzepositie bevind. Mezelf kennende daarentegen eindigt het in een grote clusterfuck waar ik alleen achterblijf.

Hoe ver is ecto town van Breda?

Vrouwen vallen eerder op bezette mannen, iets met "zijn goede DNA is al bevestigd door een ander"

Had Calyptus pas een studie van gepost, kan 'm nu niet vinden

Waarom is het zo dat wanneer je een beetje steady met een meid bent je ineens van alle kanten interesse krijgt van andere chicks.

Every. Fucking. Time.

don't know that feel

en mijn hele elleboog is echt naar de vinketering sinds 2 setjes lowbar squats donderdag

Ondanks 2.5kg extra op totaal toch flink gefrustreerd van de gefaalde derde beurten op squat en deadlift

Had het makkelijk moeten halen maar kutvoorbereiding door vakantie, dus lekker volgende maand nog een keer goor gaan om die 455kg te halen.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

waarom moest ik nou zo nodig vrienden worden met rock op facebook

Ondanks 2.5kg extra op totaal toch flink gefrustreerd van de gefaalde derde beurten op squat en deadlift

Had het makkelijk moeten halen maar kutvoorbereiding door vakantie, dus lekker volgende maand nog een keer goor gaan om die 455kg te halen.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

waarom moest ik nou zo nodig vrienden worden met rock op facebook

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

>mfw

Heb vernomen dat er een nieuwe mode/trend is: De dad-bod... Dit zou dus betekenen dat al die gainzz van alle bodydildoërs en fitnessboys voor niks zijn...

Hier een kleine uiteenzetting over wat de dadbod nu eigenlijk is:

https://www.youtube.com/watch?v=iQlIPOTbuH8

Goed nieuws voor EricR dus.

:trollfacex:

Heb vernomen dat er een nieuwe mode/trend is: De dad-bod... Dit zou dus betekenen dat al die gainzz van alle bodydildoërs en fitnessboys voor niks zijn...

Hier een kleine uiteenzetting over wat de dadbod nu eigenlijk is:

http://www.youtube.com/watch?v=iQlIPOTbuH8

Oud nieuws alweer. Slaat natuurlijk ook weer precies nergens op

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Waarom is het zo dat wanneer je een beetje steady met een meid bent je ineens van alle kanten interesse krijgt van andere chicks.

Every. Fucking. Time.

Daar is geen logische onderbouwing voor denk ik. Heeft gewoon iets interessants.

Oeps verwijder deze post aub

Fvcking Tennis Fvcking Arm; Ik tennis god***domme niet eens.
ipv dat het met rust beter word lijkt het alleen maar van kansloos tot kudt te gaan

even aan het bedenken hoe druk ik het ga hebben de aankomende tijd en er dan achter komen dat ik tussen vandaag en zaterdag de 27ste 1 day vrij heb :roflol:

rip me.

ik liet een bak met broodkruimels omvallen en toen ik het met de stofzuiger op wilde zuigen stond dat ding op blazen

kan dat überhaupt verdomme

Hele bak met katten brokken op de grond gepleurd...

Pas maar op of ik pleur jou op de grond.

Gisteren helemaal nergens last van. Vandaag helemaal nergens last van. Vandaag zit ik random op de bank en strek uit, nussbarslotje doet zeer. "Komt vast van dat zware getil van je"

:mad:

Terug
Naar boven