- Waardering
- 7.382
Hoe heette Kant z'n vrouw?
Kantine
hahaaaaaaaaaaaaaa
hahaaaaaaaaaaaaaa
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want het water was ook op?100 gram droge havermout weglepelen omdat mijn melk op is
Kantine
hahaaaaaaaaaaaaaa
Te laat voor hepatitis B vaccinatie voor me buitenlandse minor (voor de 3e tenminste)
May god have mercy
Ik eet het echt 1000x liever niet en fix het ergens anders op de dag wel (door melk te kopen, bijvoorbeeld) dan dat ik het droog eet..
Ik eet het echt 1000x liever niet en fix het ergens anders op de dag wel (door melk te kopen, bijvoorbeeld) dan dat ik het droog eet..
Niks eten all day? Of ben je gewoon bang dat je doodgaat als je niks eet tot avondeten oid?
(veel) later eten waardoor je nog eens meer kcal hebt dan normaal op dat tijdstip > droge havermout eten

Hey dat lukte me vorig jaar welPff al die mensen die lekker laat beginnen met leren etc en toch voldoende willen halenBeetje gevalletje: ik ben te dik maar wil binnen 4 weken een six pack en veel spiermassa
Maar je hebt wel gelijk en dat besef ik me maar al te goed. Maar gebeurt me elk tentamen weer opnieuw. En jammer genoeg gaat het nog vaak goed ook 
Aangezien ik nog niks heb gedaan voor me tentamen ( welke morgen is ). Iemand tips om toch nog een voldoende te fiksen uit een soort havo examen natuurkunde?
Is voorbereidende cursus natuurkunde voor hto.
Snap er de ballen niet van![]()