AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe heette Kant z'n vrouw?

Kantine

hahaaaaaaaaaaaaaa

nxs22t.jpg

Te laat voor hepatitis B vaccinatie voor me buitenlandse minor (voor de 3e tenminste)

May god have mercy

No worries. Door de eerste twee heb je al grotendeels dekking maar geen 100%. Je bent dus grotendeels beschermd. Die derde is volgens mij vooral dat het 100% dekking geeft en voor het aantal jaar, 15 ofzo. Nu is het dan geen 100% en vast wat korter

überhaupt havermout is al om te kotsen, echte mannen eten brinta.

havermout met tonijn en satesaus is best lekker

Aangezien ik nog niks heb gedaan voor me tentamen ( welke morgen is ). Iemand tips om toch nog een voldoende te fiksen uit een soort havo examen natuurkunde?
Is voorbereidende cursus natuurkunde voor hto.
Snap er de ballen niet van :o

Poep...las

Laatst bewerkt:
Pff al die mensen die lekker laat beginnen met leren etc en toch voldoende willen halen :roflol:
Beetje gevalletje: ik ben te dik maar wil binnen 4 weken een six pack en veel spiermassa

Pff al die mensen die lekker laat beginnen met leren etc en toch voldoende willen halen :roflol: Beetje gevalletje: ik ben te dik maar wil binnen 4 weken een six pack en veel spiermassa
Hey dat lukte me vorig jaar wel :mad: Maar je hebt wel gelijk en dat besef ik me maar al te goed. Maar gebeurt me elk tentamen weer opnieuw. En jammer genoeg gaat het nog vaak goed ook :o

Aangezien ik nog niks heb gedaan voor me tentamen ( welke morgen is ). Iemand tips om toch nog een voldoende te fiksen uit een soort havo examen natuurkunde?
Is voorbereidende cursus natuurkunde voor hto.
Snap er de ballen niet van :o

Boek onder je kussen leggen en erop slapen

Terug
Naar boven