Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks benen trainen in een gym zonder airco met enkel glas en een plat dak...
RIP
god***domme, ben te zwaar voor de 83.
Ik neem aan dat ik morgen gewoon mee mag doen met de 93 toch? Zou heel gek zijn als dat niet zou kunnen.
god***domme, ben te zwaar voor de 83. Ik neem aan dat ik morgen gewoon mee mag doen met de 93 toch? Zou heel gek zijn als dat niet zou kunnen.
Nope, IPF moet je meedoen in de klasse waar je je voor hebt ingeschreven
Het is geen random amerikaanse fed waar je even een gewichtsklasse kan opschuiven
Hoeveel kg zit je er boven dan? Als het weinig is moet je zorgen dat je wat vocht af drijft
Dus trek je vuilnis zak maar aan en begin te rennen
---------- Toegevoegd om 07:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:08 ----------
Op het WK was er iemand in mijn klasse 1,5kg te zwaar
Die kon weer op de tribune gaan zitten
Ja dat wel, maar als je er niet zoveel boven zit zou ik zijn advies aannemen en ook gewoon doen. Niet meer eten of drinken ook.Serieus.. In september is er toch weer een kwalificatie?
Ja dat wel, maar als je er niet zoveel boven zit zou ik zijn advies aannemen en ook gewoon doen.
Niet meer eten of drinken ook.
Hmmm, maar dit zie ik nergens terug op de site, hoe weet je dit zo zeker?
Facebook van KNKF, maar als je geen facebook hebt is dat lastig ja.
4 september is er nog een, al is niemand zeker over de datum aangezien dat op vrijdag valt, maar er is sowieso nog een kwalificatie.
Gewoon komen zometeen en zsm wegen, wellicht kan je er dan nog iets aan doen als het 100 gram teveel is bijvoorbeeld.
Gister woog ik 82.5 en zit nu spontaan tegen de 84.
Als je er niet bent wordt je gebanned van DBB, dat heb ik geregeld met Sayer.god***domme, ben te zwaar voor de 83.
Ik neem aan dat ik morgen gewoon mee mag doen met de 93 toch? Zou heel gek zijn als dat niet zou kunnen.