MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Straks benen trainen in een gym zonder airco met enkel glas en een plat dak...

RIP

rode kaart :(

Wat heb je nou weer gedaan rocky.

god***domme, ben te zwaar voor de 83.

Ik neem aan dat ik morgen gewoon mee mag doen met de 93 toch? Zou heel gek zijn als dat niet zou kunnen.

god***domme, ben te zwaar voor de 83.

Ik neem aan dat ik morgen gewoon mee mag doen met de 93 toch? Zou heel gek zijn als dat niet zou kunnen.

ik was bijna te licht voor de -93 klasse

join de side van 84kg in de -93 klasse hoedie

---------- Toegevoegd om 06:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:24 ----------

ik moet schijten maar geen tijd om te schijten dus schijt inhouden voor de komende 7 uur

god***domme, ben te zwaar voor de 83. Ik neem aan dat ik morgen gewoon mee mag doen met de 93 toch? Zou heel gek zijn als dat niet zou kunnen.

Nope, IPF moet je meedoen in de klasse waar je je voor hebt ingeschreven

Het is geen random amerikaanse fed waar je even een gewichtsklasse kan opschuiven

Hoeveel kg zit je er boven dan? Als het weinig is moet je zorgen dat je wat vocht af drijft

Dus trek je vuilnis zak maar aan en begin te rennen

---------- Toegevoegd om 07:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:08 ----------

Op het WK was er iemand in mijn klasse 1,5kg te zwaar

Die kon weer op de tribune gaan zitten

Nope, IPF moet je meedoen in de klasse waar je je voor hebt ingeschreven

Het is geen random amerikaanse fed waar je even een gewichtsklasse kan opschuiven

Hoeveel kg zit je er boven dan? Als het weinig is moet je zorgen dat je wat vocht af drijft

Dus trek je vuilnis zak maar aan en begin te rennen

---------- Toegevoegd om 07:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:08 ----------

Op het WK was er iemand in mijn klasse 1,5kg te zwaar

Die kon weer op de tribune gaan zitten

Serieus.. In september is er toch weer een kwalificatie?

Serieus.. In september is er toch weer een kwalificatie?
Ja dat wel, maar als je er niet zoveel boven zit zou ik zijn advies aannemen en ook gewoon doen. Niet meer eten of drinken ook.

+ gewoon komen, misschien ben je daar wel gewoon op gewicht en is je weegschaal thuis verkeerd.

Hmmm, maar dit zie ik nergens terug op de site, hoe weet je dit zo zeker?

Facebook van KNKF, maar als je geen facebook hebt is dat lastig ja.
4 september is er nog een, al is niemand zeker over de datum aangezien dat op vrijdag valt, maar er is sowieso nog een kwalificatie.

Gewoon komen zometeen en zsm wegen, wellicht kan je er dan nog iets aan doen als het 100 gram teveel is bijvoorbeeld.

Facebook van KNKF, maar als je geen facebook hebt is dat lastig ja.
4 september is er nog een, al is niemand zeker over de datum aangezien dat op vrijdag valt, maar er is sowieso nog een kwalificatie.

Gewoon komen zometeen en zsm wegen, wellicht kan je er dan nog iets aan doen als het 100 gram teveel is bijvoorbeeld.

Gister woog ik 82.5 en zit nu spontaan tegen de 84.

Lol dat is toch niks man, 1 keer schijten en t is weg

Gewoon gaan Hoody, waarom zou je na al je voorbereiding niet gaan?

Of ga ik toch gelijk krijgen?

lol 1 kilo.

dat kan je makkelijk droppen.

dit zagen we allemaal aankomen toch? :roflol:

Terug
Naar boven