MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha wtf..!

Ik hoor hier niet thuis ben ik bang :(

Ik had een keer dat een raffinaderij ontplofte toen ik op werk was, ook leuk.

Gisteren zittend slapen achter bureau.

"Mike wel wakker blijven jongen"

Niet echt fout, meer pech.

>Bied kandidaat aan bij opdrachtgever
>Opdrachtgever enthousiast, wil deze in dienst nemen
>Opdrachtgever weet te melden dat dit CV 5 minuten daarvoor door een ander bureau is aangeboden en dat ze dus verplicht zijn met hen in zee te gaan
>bye bye €5.000

4 dagen lang gestampt voor een tentamen.
23 pagina's in word getypt aan lesstof om beter te onthouden en dat constant herhalen.
15 pagina's in schrift geschreven.
Meest complexe relevante theorieën in me hoofd zitten.
Bekend met effecten/voordelen/nadelen/voorwaarden/etc.

Tentamenvragen die zo simpel (nergens diep op in gaan) zijn dat ik die delen niet eens geleerd heb maar het juiste antwoord alsnog niet te raden is omdat vage theorie.
Helft van de geleerde hoofdstukken kwamen er gvd niet eens in voor.
De 'wat is differentiatie' wist ik dan gelukkig wel, alleen die vraag was al goed voor 1 heel punt -.-
Tentamen start 09:00
Bus naar huis 09:30
Pauper tentamens 2013-heden

Doei

rip shady

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

dacht vakantie te hebben

blijk ik op de meest lame opdracht ooit een onvoldoende te hebben omdat ik een mededeling heb gemist op blackboard. niet van 5 onderwerpen maar van 50 onderwerpen alle opdrachten maken op hogeschooltaal. kan ik straks lekker tweehonderdduizend opdrachten maken over werkwoordspelling en zooi. nice.

rip rocky

nieuwe telefoon via phoneshop besteld, net binnen gekregen en lijken al gewoon paar kleine krasjes op te zitten ???

rip shady

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

dacht vakantie te hebben

blijk ik op de meest lame opdracht ooit een onvoldoende te hebben omdat ik een mededeling heb gemist op blackboard. niet van 5 onderwerpen maar van 50 onderwerpen alle opdrachten maken op hogeschooltaal. kan ik straks lekker tweehonderdduizend opdrachten maken over werkwoordspelling en zooi. nice.

Lol

Mislukt schoolsysteem gunna mislukt schoolsysteem.

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

nieuwe telefoon via phoneshop besteld, net binnen gekregen en lijken al gewoon paar kleine krasjes op te zitten ???

Opbellen?

Vorige buren eindelijk opgetyft, geen gejank meer van dat vervelende klote kind.
Nieuwe buren hebben srs elke dag volop beef, dunne muren dus lekker meegenieten.
Wanneer komt die rust?

Gelukkig hoor ik liever geschreeuw + af en toe een paar kletsen dan gejank van een kind, dat scheelt dan weer.

Terug
Naar boven