MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

That moment wanneer het water uit je oksels gutst

Gelukkig stinkt het niet

wat haat ik vroeg opstaan toch :(

en nog steeds super veel hamstringspierpijn

Achterste spatbord werkt niet echt geloof ik. Of iemand heeft water en zand op mijn rug gegooid.

Ik moet sportpunten halen op school. 4 a 5 x per week liften en elke daf voeding tracken is niet genoeg volgens hun. Rip

Ik moet sportpunten halen op school. 4 a 5 x per week liften en elke daf voeding tracken is niet genoeg volgens hun. Rip
Huh echt niet? Bij mij deden ze er juist chill over. Wat moet je dan wel doen? Aerobics? Zwemmen? Dansen?

Huh echt niet? Bij mij deden ze er juist chill over. Wat moet je dan wel doen? Aerobics? Zwemmen? Dansen?
naar hun mini gym waar je elk apparaat op max gewicht voor 500 reps doet, woonde jij niet in Joure? Waar zit je op school dan.

200kip halve komkommer en volgende meal 4 eieren en halve komkommer.
Dasnotitmain

AUW @knie

Krijg een brief binnen dat ik nog 16 uur taakstraf open heb staan? Terwijl al mn uren gewoon ondertekend waren.. die lamlul heeft zelf 16 uur teveel gerekend, maar eenmaal handtekening kan ie die shit toch niet terugdraaien?

voel me flink genaaid:(

Krijg een brief binnen dat ik nog 16 uur taakstraf open heb staan? Terwijl al mn uren gewoon ondertekend waren.. die lamlul heeft zelf 16 uur teveel gerekend, maar eenmaal handtekening kan ie die shit toch niet terugdraaien?

voel me flink genaaid:(

Wat heb jij uitgespookt:p

mischien valt Patricia wel op bad boys

Terug
Naar boven