Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat het mooi geneest.pan heet water over mijn benen en voet... blaren zitten erop..![]()
Ik moet sportpunten halen op school. 4 a 5 x per week liften en elke daf voeding tracken is niet genoeg volgens hun. Rip
Huh echt niet? Bij mij deden ze er juist chill over. Wat moet je dan wel doen? Aerobics? Zwemmen? Dansen?Ik moet sportpunten halen op school. 4 a 5 x per week liften en elke daf voeding tracken is niet genoeg volgens hun. Rip
naar hun mini gym waar je elk apparaat op max gewicht voor 500 reps doet, woonde jij niet in Joure? Waar zit je op school dan.Huh echt niet? Bij mij deden ze er juist chill over. Wat moet je dan wel doen? Aerobics? Zwemmen? Dansen?
naar hun mini gym waar je elk apparaat op max gewicht voor 500 reps doet, woonde jij niet in Joure? Waar zit je op school dan.

OdorexThat moment wanneer het water uit je oksels gutst
Gelukkig stinkt het niet

Of odaban
Krijg een brief binnen dat ik nog 16 uur taakstraf open heb staan? Terwijl al mn uren gewoon ondertekend waren.. die lamlul heeft zelf 16 uur teveel gerekend, maar eenmaal handtekening kan ie die shit toch niet terugdraaien?
voel me flink genaaid![]()

*fixed