Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
aah what the ****

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind het zielig om zo'n beestje weg te laten rotten in een kooitje.. dus hadden wij een kooi in de muur gebouwd met veel ruimte..
paar stronken er in zodat ze van hoog naar laag konden springen enz..
ze hebben apart blok nodig (van steen) om hun tanden te slijpen bijv..
die groeien ongeremd door.
en we lieten ze door de huiskamer rond lopen, wat een hel was met katten die zo'n pluizig beestje wel interessant vonden

Wat is dat?
.

Oja, ik ben Bob en ik ben ****ing voor het eerst van me leven in de Friendzone gezet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dus heel simpel GTFO!
vreselijk is dat. Ik snap niet dat die wijven zo dom kunnen zijn en zo naïef.
Een man zit niet te wachten op een vriendschapsrelatie met een wijf
.

sucks ja maar trek het je niet aan op naar de volgendeKlopt en daarom ben ik ook facking mad!
Bwaaa kan dit echt niet uitstaan, ik ga in de garage een paar dumbbells tegen de muur smijten want ik maak me hier veel te druk om.
Enigste wat ik de volgende keer kan doen is als ik haar met uitgaan tegen kom gewoon op der bek pakken. Dan was die moeite tenminste niet voor niks![]()

+1 bedoel ik ook..3 maanden uitgaan en dagelijks spreken zonder dat er wat gebeurt is ook wel ****ing dom
no offence
vreselijk is dat. Ik snap niet dat die wijven zo dom kunnen zijn en zo naïef.
Een man zit niet te wachten op een vriendschapsrelatie met een wijf

PM je nummer eens dear, kunnen we afspreken voor Reverze. Ik wil je wel vinden daarKlopt en daarom ben ik ook facking mad!
Bwaaa kan dit echt niet uitstaan, ik ga in de garage een paar dumbbells tegen de muur smijten want ik maak me hier veel te druk om.
Enigste wat ik de volgende keer kan doen is als ik haar met uitgaan tegen kom gewoon op der bek pakken. Dan was die moeite tenminste niet voor niks![]()

PM je nummer eens dear, kunnen we afspreken voor Reverze. Ik wil je wel vinden daar![]()