MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Neem het beste van beide werelden:

ManBearPig.png

aah what the **** :mad:

Vind het zielig om zo'n beestje weg te laten rotten in een kooitje.. dus hadden wij een kooi in de muur gebouwd met veel ruimte..
paar stronken er in zodat ze van hoog naar laag konden springen enz..
ze hebben apart blok nodig (van steen) om hun tanden te slijpen bijv..
die groeien ongeremd door.
en we lieten ze door de huiskamer rond lopen, wat een hel was met katten die zo'n pluizig beestje wel interessant vonden

Chinchilla's zijn awesome. In de dierenwinkel waar ik gewerkt heb zaten er ook twee, beetje sad in een kooitje enzo. Liet ze in mijn pauze altijd even vrij :D

OT: Heb nog niet geslapen. I will kill myself at work tomorrow.

Ik word helemaal gek van dat nieuwsgroep gebeuren, net zon tutorial gevolgd. Moet ik eerst een programma downloaden.

Klik ik die eerste aan, moet ik al voor gaan betalen:(.
Dus doe ik maar de 2e. Ik ga verder en ik een bestand gedownload. Ik dat programma aangezet en daarmee dat bestand downloaden ofzo. Zegt ie weer dat het niet kan

:fire::fire::headbang::headbang::headbang::janken::huilen::hamer::hamer:

Oja, ik ben Bob en ik ben ****ing voor het eerst van me leven in de Friendzone gezet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus heel simpel GTFO!

Oja, ik ben Bob en ik ben ****ing voor het eerst van me leven in de Friendzone gezet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus heel simpel GTFO!

vreselijk is dat. Ik snap niet dat die wijven zo dom kunnen zijn en zo naïef.
Een man zit niet te wachten op een vriendschapsrelatie met een wijf

Het ergste is dat ik al facking 3 maanden haar bijna elke dag spreek. ben zelfs stuk of 6 x met haar en der vrienden uitgeweest terwijl ik voorderest toen geen zin had:mad:.

Ik maar met een hand voor me ogen rondgelopen :fuu:

Im ****ing MAD!!!!!!!!!!!!

U got pwned son.

Zyzz = dissapoint

U got pwned son.

Zyzz = dissapoint

Klopt en daarom ben ik ook facking mad!

Bwaaa kan dit echt niet uitstaan, ik ga in de garage een paar dumbbells tegen de muur smijten want ik maak me hier veel te druk om.

Enigste wat ik de volgende keer kan doen is als ik haar met uitgaan tegen kom gewoon op der bek pakken. Dan was die moeite tenminste niet voor niks:o

Of je traint harder en zorgt dat ze later naar jou komt en je pakt der op dezelfde manier terug :D

Bwaaa kan dit echt niet uitstaan, ik ga in de garage een paar dumbbells tegen de muur smijten want ik maak me hier veel te druk om.

Enigste wat ik de volgende keer kan doen is als ik haar met uitgaan tegen kom gewoon op der bek pakken. Dan was die moeite tenminste niet voor niks:o
sucks ja maar trek het je niet aan op naar de volgende ;)
leren uit je fouten en volgende keer actie ondernemen ipv 6x met haar uit te gaan zonder er iets gebeurt

3 maanden uitgaan en dagelijks spreken zonder dat er wat gebeurt is ook wel ****ing dom
no offence

het best kun je binnen 2x wel actie ondernemen anders is het al te laat. (jep ervaring)

Nee dude dat zie je verkeerd.Wij weten dat we niet op een vriendschapsrelatie zitten te wachten maar die wijven zitten nou eenmaal zo in elkaar.
Dus moeten wij daar rekening mee houden om teleurstellingen te voorkomen...
Het is overigens een hele kunst om zulke bedoelingen bijtijds te signaleren bij de bitches omdat ze het meestal op een hele subtiele manier laten merken die wij mannen met onze testosterongestuurde lompe hersenen dan niet waarnemen.Soms playen ze je ook gewoon die k*thoeren trouwens.
Geloof me ik spreek uit ervaring en meestal heb ik het wel goed..

@ bobje: I feel you bro...been there and all that.Is gewoon een dikke deuk in je ego.:aai:

PM je nummer eens dear, kunnen we afspreken voor Reverze. Ik wil je wel vinden daar :D

Kijk maar uit bobje hier heb je d'r nog zo eentje.:p

Ik kan heel eerlijk zeggen dat ik maar één vriendin heb, en die is verliefd op mij, terwijl al de rest dudes zijn en mij wel zouden doen, maar geen relatie zouden willen. Dus. Ik heb geen punt. :D

ik ben niet zo :D

Terug
Naar boven