Lisa024
Cool Novice
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m83
Nee zoals ik al zei doe ik helemaal niks..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee zoals ik al zei doe ik helemaal niks..

Whut?
Oke welkom Lisa succes met je doelen

Heeft Lisa doelen?
Waarschijnlijk zo veel mogelijk buffe- of semi buffe gasten beseksen in een zo kort mogelijke tijd. Dan zit ze op zich wel goed hier.
Zoveel buffe of semi-buffe gasten zitten hier nu ook weer niet.Waarschijnlijk zo veel mogelijk buffe- of semi buffe gasten beseksen in een zo kort mogelijke tijd. Dan zit ze op zich wel goed hier.
Waarschijnlijk zo veel mogelijk buffe- of semi buffe gasten beseksen in een zo kort mogelijke tijd. Dan zit ze op zich wel goed hier.
Ik vind het wel leuk hoor al die mooie dames in de sportschool met strakke broekjes waar je bijna door kan lip lezen. Pomp ik lekker door met een tentje in me broek[emoji4]
Sad but trueZoveel buffe of semi-buffe gasten zitten hier nu ook weer niet.
Vertel dat maar niet tegen Lisahoi lisa als je een keer zin hebt om samen niks te doen mag je me altijd pm'en
hoi lisa als je een keer zin hebt om samen niks te doen mag je me altijd pm'en
de meeste mensen hier wegen niet eens 100 kg dus ik ga er vanuit dat je de juiste keuze weet te maken.
hoi lisa als je een keer zin hebt om samen niks te doen mag je me altijd pm'en
de meeste mensen hier wegen niet eens 100 kg dus ik ga er vanuit dat je de juiste keuze weet te maken.

Stelletje hufters zijn het hoor[emoji12]Fijn dat jullie allemaal sarcasme kunnen opsporen en zo leuk meespelen.
Fijn dat jullie allemaal sarcasme kunnen opsporen en zo leuk meespelen.
Meespelen -> meespelen met sarcasme. Ook sarcastisch reageren.waarom mag jij als enige sarcastisch zijn?
#female privilages