Hey meiden! k ben 21 jaar en op een paar scharrels na heb ik nooit een lange relatie gehad. nu heb ik wel een relatie met een jongen van 23. ik heb hem ontmoet via zijn vriend... zijn vriend sprak me aan op straat en nam me toen op café thuis. toevallig kwam mijn vriend langs en ik vond hem zooo leuk dat ik hem daarna meteen toevoegde op facebook hahha. hij had zo'n leuk overhemd aan met een kerstboom erop, zo'n hippe (het was toen bijna kerst) en hij is heel erg gevoelig wat jongens eigenlijk nooit zijn! in februari is hij naar thailand gegaan en ik heb toen veel met hem gepraat maar ik heb bijna geen foto's ontvangen dus ik dacht dat hij vreemdging en toen kwam ik op internet toen ik zijn naam opzocht ook nog zijn naam tegen op een thais forum!!! hij wou een privédetective huren, waarom weet ik niet en hij doet daar ook een beetje wazig over? sindsdien heb ik wat minder verrouwen in hem gehad, maar nu vertrouw ik hem weer hij is echt zo lief voor me
alleen net lach ik met hem op de bank en toen zei hij dat hij morgen alleen thuis is en me graag zou willen insmeren met pindakaas en me inbinden met folie omdat hij dit op een
japans programma heeft gezien?? ik heb nee gezegt maar hij wilt het heel erg graag, en toen zei ik dat ik erover na ging denken. en toen maar naar huis gegaan. ik weet niet wat ik moet zeggen, ik wil dit niet maar dan doet hij moeilijk en ik wil hem hierdoor niet verliezen want soms denk ik dat hij een beetje interesse in me verliest wat moet ik doen?
meaantje pls