XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik denk dat de universiteiten wat meer for profit moeten worden zodat de vrije marktwerking zn ding kan doen

vrije marktwerking maakt alles beter!!!!
Adam Smith is allang achterhaald joh.
Die onzichtbare hand gebruikt 'ie alleen nog om mee te fappen.

oh kan zeker erger.

heb 1min voor mijn afstudeerpresentatie te horen gekregen dat wat op de site staat niet klopte en dat de presentatie 25-30 min moest zijn ipv 35-40 min.
heb dus ook punten aftrek gekregen omdat mijn presentatie 38min duurde.

"ja het is geen probleem als je er niet bij bent bij het inleveren van het verslag en kan goed begrijpen dat je daarvoor geen anderhalf uur wil reizen"
dus ik kom niet omdat andere mensen van mijn groep dichter bij woonden en het verslag konden inleveren
"ja je was er niet bij dus moet je een extra opdracht doen, ohja en van af nu werk ik niet meer bij de school dus verder overleg over die opdracht moet je zelf maar regelen"

practicum niet gehaald omdat de persoon die het nakijkt andere eisen heeft dan de persoon die het practicum gaf en dus zei wat de eisen waren (die ook in het boekje stonden).
hierdoor practicum niet gehaald en over moeten doen, maar dat kan niet want dan heb je ander les en moet je maar een jaar over doen.

kan zo nog wel even doorgaan.

Ja zeker daarom doe ik ook BB. Alle BB'ers zijn toch autisten?

Maar nee zonder gekheid. Ik moet gewoon werken naast mijn studie. Zou om 17:00 moeten werken dus kan mijn baas nu vertellen dat dat niet gaat lukken. Die vent is al non-stop chag ivm met zaken maarja. +Het is de zoveelste keer dat het qua communicatie echt bar en bar slecht gaat. Ze verwachten wel dat wij alles zelf kunnen wijzigen maar andersom werkt het nooit zo. Je ben gewoon een nummertje op zo'n hogeschool helaas.
Op welke school studeer je?

Hanzehogeschool
oh kan zeker erger.

heb 1min voor mijn afstudeerpresentatie te horen gekregen dat wat op de site staat niet klopte en dat de presentatie 25-30 min moest zijn ipv 35-40 min.
heb dus ook punten aftrek gekregen omdat mijn presentatie 38min duurde.

"ja het is geen probleem als je er niet bij bent bij het inleveren van het verslag en kan goed begrijpen dat je daarvoor geen anderhalf uur wil reizen"
dus ik kom niet omdat andere mensen van mijn groep dichter bij woonden en het verslag konden inleveren
"ja je was er niet bij dus moet je een extra opdracht doen, ohja en van af nu werk ik niet meer bij de school dus verder overleg over die opdracht moet je zelf maar regelen"

practicum niet gehaald omdat de persoon die het nakijkt andere eisen heeft dan de persoon die het practicum gaf en dus zei wat de eisen waren (die ook in het boekje stonden).
hierdoor practicum niet gehaald en over moeten doen, maar dat kan niet want dan heb je ander les en moet je maar een jaar over doen.

kan zo nog wel even doorgaan.
Haha dat gaat echt lekker daar bij jou. Zou absoluut bij mij ook kunnen gebeuren

hoofdpijn

huilend naar huis fietsen van de gym crew

Door verhuizing niet kunnen trainen [emoji24]

De nieuwe lay-out van dbb, missing the oldskool stuff. :shake:

ik ben de nieuwe garde. Ik heet jullie van harte welkom op bodybuilding.nl!

Gr Jan

Terug
Naar boven