- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Te warm, weinig slaap, en iemand die om 08:00 aan m'n deur belt. Ik had m'n wekker om half 12 god***domme.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te warm, weinig slaap, en iemand die om 08:00 aan m'n deur belt. Ik had m'n wekker om half 12 god***domme.
Zou er wel wat melk bijdoen, enkel de havermout en de whey lijkt me nogal droog.
Can confirm, heb een keer geprobeerd een scoop whey te eten.Zou er wel wat melk bijdoen, enkel de havermout en de whey lijkt me nogal droog.
haha, 'geprobeerd'. Anders eerst eens proberen met kaneelCan confirm, heb een keer geprobeerd een scoop whey te eten.

Na the cinnamon challenge nu the whey challenge?haha, 'geprobeerd'. Anders eerst eens proberen met kaneel![]()
haha zit daar een charizard !@@@Kan gvd niet eens meer typent op me telefoon over straat lopen zonder dat mensen pokemon dingen naar me roepen. Speel het niet eens
http://www.show.nl/video/clips/2016/fajah-lourens-onder-vuur-met-haar-populaire-dieet-methode/
Zeg t eens tegen mEen homo die 100x een foto met een knipoog op fb post en praat over dat die hard heeft gewerkt voor zijn succes. Die mofucker is 1 van de fl**kers die het huis van een vriend hebben beroofd toen hij dood ging. Zijn succes is het drugs en drugsgeld van zijn overleden vriend, waar die een leuk colbertje en een koffertje mee heeft gekocht om mee op de foto te gaan. Heeft voor zover ik weet niet eens een baan.
Ondanks dat het een drugsdealer was was het een erg vriendelijke vent, kende hem al voor zover ik kan herinneren. Begin me er nu best wel aan te irriteren hoe die steeds over succes kan praten na wat die fl**ker heeft gedaan.