Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Met toenemende secularisatie is er ook een toenemende mate van linkse hippies

fuckin' commies

e40a34dfedc7ba8accd1eea5011751883d9bdcc065acb1682e841761c5612fe3.jpg

Dat gaat dan alleen over het 'god of the gaps' maar aangezien we nooit alles zullen weten is het een beetje nutteloos.

Maar zoals je zegt ' dan is god niet meer de passende benaming, gezien het mysterie is opgelost'

Dan zeg je dus ' het is god tot we er achter komen dat het iets anders is.'

Waarom god dan in eerste instantie als verklaring gebruiken?
Je ziet het verkeerd. Ik vind juist dat het verzinsel van 'een god' als persoon/mogendheid complete bullshit is. Mensen willen gewoon graag dingen verklaren die (nog) onverklaarbaar zijn en dan gaan ze zoiets verzinnen.

Zolang andere mensen er geen last van hebben, whatever brings people peace brah
:roflol: :roflol: religie is de #1 doodsoorzaak aller tijden. Het is gewoon een ethisch gezwel dat alleen voor dood en verderf zorgt. Dat is mijn hele probleem met die klote religies.

brb ff mensen onthoofden/opblazen omdat ze niet in mijn verzinsel geloven maar in hun eigen verzinsel. Complete waanzin.

:roflol: :roflol: religie is de #1 doodsoorzaak aller tijden. Het is gewoon een ethisch gezwel dat alleen voor dood en verderf zorgt. Dat is mijn hele probleem met die klote religies.

brb ff mensen onthoofden/opblazen omdat ze niet in mijn verzinsel geloven maar in hun eigen verzinsel. Complete waanzin.

reliegie #1 doodsoorzaak? Skelleto pls

religie #1 doodsoorzaak

pls :roflol:

brb tegenwoordig hart en vaatziekten, kanker, diabetes, alzheimer e.d., random ongelukken

vroegah hongersnood en de pest en infecties overal omdat we de hele boel onderscheten en pisten vanwege gebrek aan riolering en schoon drinkwater wat is dat eigenlijk

nog meer vroegah werd je gewoon gesloopt DOOR EEN MAMMOET OF EEN DINOSAURIERT OF EEN METEORIET

OK SORRY HET SPIJT MEEEE
Maar wel een van de grootste redenen van conflict denk ik, van oudsher al.

OK SORRY HET SPIJT MEEEE
Maar wel een van de grootste redenen van conflict denk ik, van oudsher al.

Denk dat van veel conflicten de onderligende reden gewoon macht is en dan onder het mom van hurr durr religie word gerechtvaardigd

Terug
Naar boven