Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'ja hij is wat krom, ja zijn zwart is wat te licht, ja zijn body is niet dat'.
hoedienooit leuk om dit soort dingen te horen over je flierefluiter

Je ziet het verkeerd. Ik vind juist dat het verzinsel van 'een god' als persoon/mogendheid complete bullshit is. Mensen willen gewoon graag dingen verklaren die (nog) onverklaarbaar zijn en dan gaan ze zoiets verzinnen.Dat gaat dan alleen over het 'god of the gaps' maar aangezien we nooit alles zullen weten is het een beetje nutteloos.
Maar zoals je zegt ' dan is god niet meer de passende benaming, gezien het mysterie is opgelost'
Dan zeg je dus ' het is god tot we er achter komen dat het iets anders is.'
Waarom god dan in eerste instantie als verklaring gebruiken?
Zolang andere mensen er geen last van hebben, whatever brings people peace brah
religie is de #1 doodsoorzaak aller tijden. Het is gewoon een ethisch gezwel dat alleen voor dood en verderf zorgt. Dat is mijn hele probleem met die klote religies.![]()
religie is de #1 doodsoorzaak aller tijden. Het is gewoon een ethisch gezwel dat alleen voor dood en verderf zorgt. Dat is mijn hele probleem met die klote religies.
brb ff mensen onthoofden/opblazen omdat ze niet in mijn verzinsel geloven maar in hun eigen verzinsel. Complete waanzin.
![]()
religie is de #1 doodsoorzaak aller tijden. Het is gewoon een ethisch gezwel dat alleen voor dood en verderf zorgt. Dat is mijn hele probleem met die klote religies.
brb ff mensen onthoofden/opblazen omdat ze niet in mijn verzinsel geloven maar in hun eigen verzinsel. Complete waanzin.
Zolang andere mensen er geen last van hebben, whatever brings people peace brah

OK SORRY HET SPIJT MEEEE
Maar wel een van de grootste redenen van conflict denk ik, van oudsher al.
OK SORRY HET SPIJT MEEEE
Maar wel een van de grootste redenen van conflict denk ik, van oudsher al.
Denk dat van veel conflicten de onderligende reden gewoon macht is en dan onder het mom van hurr durr religie word gerechtvaardigd
Denk dat van veel conflicten de onderligende reden gewoon macht is en dan onder het mom van hurr durr religie word gerechtvaardigd
niet helemaal correct naar mijn mening.
Islam draait nu voornamelijk om macht, en om macht te krijgen gaan ze onrust zaaien.
christendom draait voornamelijk om geld.
niet helemaal correct naar mijn mening.
Islam draait nu voornamelijk om macht, en om macht te krijgen gaan ze onrust zaaien.
christendom draait voornamelijk om geld.