- Waardering
- 18.834
hbo pleb :$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hbo pleb :$
Ging net hardlopen, was donker, zag ergens vreemde blauwe lichtjes in een donker steegje, maar liep gewoon verder. Op een gegeven moment ging ik op dezelfde weg terug, want was mijn oriëntatie kwijt. Zag diezelfde vreemde lichtjes weer en hoorden nu autodeuren dichtgaan. Ik was op dat moment aan het lopen, zie ik opeens iemand mijn kant op lopen vanuit het donker vanaf die rare lichtjes :s, Maar weer snel gaan rennen. Vijf minuten later, was weer lopen lol, maar stopte opeens een auto naast mij op een rechtdoor gaande weg :s, weer run Forest run. :s

Past ook bij mij. Houd van eten, eet te veel > Moet daarom hardlopen, met alle gevolgen van dien. :sGing net hardlopen, was donker, zag ergens vreemde blauwe lichtjes in een donker steegje, maar liep gewoon verder. Op een gegeven moment ging ik op dezelfde weg terug, want was mijn oriëntatie kwijt. Zag diezelfde vreemde lichtjes weer en hoorden nu autodeuren dichtgaan. Ik was op dat moment aan het lopen, zie ik opeens iemand mijn kant op lopen vanuit het donker vanaf die rare lichtjes :s, Maar weer snel gaan rennen. Vijf minuten later, was weer lopen lol, maar stopte opeens een auto naast mij op een rechtdoor gaande weg :s, weer run Forest run. :s
arme meisGing net hardlopen, was donker, zag ergens vreemde blauwe lichtjes in een donker steegje, maar liep gewoon verder. Op een gegeven moment ging ik op dezelfde weg terug, want was mijn oriëntatie kwijt. Zag diezelfde vreemde lichtjes weer en hoorden nu autodeuren dichtgaan. Ik was op dat moment aan het lopen, zie ik opeens iemand mijn kant op lopen vanuit het donker vanaf die rare lichtjes :s, Maar weer snel gaan rennen. Vijf minuten later, was weer lopen lol, maar stopte opeens een auto naast mij op een rechtdoor gaande weg :s, weer run Forest run. :s
eeuwige cut

echt he de struggle is real
Meiden onder elkaar echt gezellig.echt he de struggle is real
zullen we samen cardio doen, samen is leuker dan alleen
En morgen dan samen weer booty trainen? :$echt he de struggle is real
zullen we samen cardio doen, samen is leuker dan alleen
Je bent zelf een melig kutding
Ez
huh oh wow ik weet niet precies meer hoe we dat toen deden
Riep er iemand?