AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

34ood1c.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Pas jij niet door de deur, of de diepvries?

Wedden dat ie wel erdoor gaat ?

Gewoon de verpakking er rond uit doen :roflol:

:P

Daar hadden de bezorgers niet zo'n zin in. Ben nu aan het wachten tot iemand me komt helpen zodat ik hem kan uitpakken. Dan zal hij er wel doorheen passen idd.

Leuk zo, verhuizen in je eentje :o

HE dat vind je toch leuk zware dingen tillen? Dat doe je in de sportschool ook! Dan hoef je vanavond niet meer te trainen dan is dit je training!! hahaha

:P

Daar hadden de bezorgers niet zo'n zin in. Ben nu aan het wachten tot iemand me komt helpen zodat ik hem kan uitpakken. Dan zal hij er wel doorheen passen idd.

Leuk zo, verhuizen in je eentje :o

Altijd lullig, zulke dingen. Je vraagt je toch af of de verkopende partij dit niet stiekem bewust gedaan heeft, stilletjes grinnikend om al die gekneusde vingers.

Backbenching en niet-aflatende stroom gezeik bij opdrachtgever. Ready to kill inmiddels.

Vanochtend besloten dat ik zelf het contract hier niet verleng na dit jaar. f**k em. Input voor "wat maakte vandaag je dag goed"

Had al geen zin in m'n derde nachtdienst op rij, begint er weer eentje alles onder te kotsen :roflol:

gvd

Het is mijn verjaardag, f**k, mensen die ik niet wil spreken die dan weer een poging gaan wagen, lachen man, nee

Terug
Naar boven