- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey jack, de docent stopt ermee, je krijgt deze week drie keer hetzelfde vak en volgende week tentamen haha Gr
Kamer waarin je een muur gesloopt hebt 'stofvrij' maken met een gewone stofzuiger.
De helft van het stof in m'n bek en de andere helft weggeblazen naar andere plaatsen. Nice.

Snap het ook niet; normaal krijg ik gewoon alles in m'n gezicht.
Snap het ook niet; normaal krijg ik gewoon alles in m'n gezicht.
Afgelopen donderdag naar de winkel geweest met mijn telefoon die het niet meer deed, cliffs:
- Telefoon wordt ingenomen en zou dezelfde dag klaar zijn (donderdag)
- Telefoon is niet dezelfde dag klaar en kan pas een dag later opgehaald worden
- Telefoon werkt nog steeds niet goed (vrijdag)
- Terug naar de winkel, daar krijg ik een nieuwe lader mee om uit te proberen en een nieuw kabeltje (10eu) (zaterdag)
- Nieuw kabeltje blijkt stuk dus maar aan de oude kabel opladen (duurt +- 10 uur om de telefoon op te laden) (zondag & maandag)
- Vandaag terug naar de winkel, telefoon wordt weer ingenomen en krijg een leentoestel mee
- Leentoestel doet het niet dus alsnog niet bereikbaar
- Brb hele dag nu bij de huistelefoon zitten voor updates terwijl roidrage
yes mad
Een echte DBB'er heeft geen sociale contactenNog steeds geen bericht van telefoon, rip sociale contacten
Ouch, pijnlijk momentletterlijke hell megemaakt, migraineaanval met nieuwe vriendin en familie op restaurent, ik ben eindelijk thuis in mn bed

Als zij nou al voor koppijn zorgt...letterlijke hell megemaakt, migraineaanval met nieuwe vriendin en familie op restaurent, ik ben eindelijk thuis in mn bed

"Nutella"
Sterruk meis
In voor dbb knokploegGsm reparatie winkel heeft zonder mijn toestemming het toestel naar Samsung opgestuurd omdat ze het probleem niet konden verhelpen.
Inb4 rekening van 200eu die ik dus niét ga betalen en dus ruzie in de winkel![]()