Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hey jack, de docent stopt ermee, je krijgt deze week drie keer hetzelfde vak en volgende week tentamen haha Gr

Kamer waarin je een muur gesloopt hebt 'stofvrij' maken met een gewone stofzuiger.

De helft van het stof in m'n bek en de andere helft weggeblazen naar andere plaatsen. Nice.

Kamer waarin je een muur gesloopt hebt 'stofvrij' maken met een gewone stofzuiger.

De helft van het stof in m'n bek en de andere helft weggeblazen naar andere plaatsen. Nice.

Ik had jou zuig kunsten wel wat beter verwacht :(

Kop en oogpijn gekregen door een update van de UI van m'n favoriete MOBA.

Afgelopen donderdag naar de winkel geweest met mijn telefoon die het niet meer deed, cliffs:

- Telefoon wordt ingenomen en zou dezelfde dag klaar zijn (donderdag)
- Telefoon is niet dezelfde dag klaar en kan pas een dag later opgehaald worden
- Telefoon werkt nog steeds niet goed (vrijdag)
- Terug naar de winkel, daar krijg ik een nieuwe lader mee om uit te proberen en een nieuw kabeltje (10eu) (zaterdag)
- Nieuw kabeltje blijkt stuk dus maar aan de oude kabel opladen (duurt +- 10 uur om de telefoon op te laden) (zondag & maandag)
- Vandaag terug naar de winkel, telefoon wordt weer ingenomen en krijg een leentoestel mee
- Leentoestel doet het niet dus alsnog niet bereikbaar
- Brb hele dag nu bij de huistelefoon zitten voor updates terwijl roidrage

yes mad

Nog steeds geen bericht van telefoon, rip sociale contacten

letterlijke hell megemaakt, migraineaanval met nieuwe vriendin en familie op restaurent, ik ben eindelijk thuis in mn bed

Meer pindakaas eten.

ieuw

Gsm reparatie winkel heeft zonder mijn toestemming het toestel naar Samsung opgestuurd omdat ze het probleem niet konden verhelpen.

Inb4 rekening van 200eu die ik dus niét ga betalen en dus ruzie in de winkel :punch:

Gsm reparatie winkel heeft zonder mijn toestemming het toestel naar Samsung opgestuurd omdat ze het probleem niet konden verhelpen.

Inb4 rekening van 200eu die ik dus niét ga betalen en dus ruzie in de winkel :punch:
In voor dbb knokploeg

Terug
Naar boven