AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

schoenen gekocht, blijken kapot te zijn..:rolleyes: morgen koopzondag dus meteen terug

Youtube doet echt k*t

smiley_hammer.gif

:heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Ik had een fietsensleuteltje vast in mijn hand, en opeens was het in 2.. :(:mad:
True story
Inb4 E-hero

Kan er nog niet aan uit hoe dat ineens in 2 was :(

Werken zo, speciaal daarvoor eerder uit de kroeg vertrokken. Nuttige besteding van de zondag hoor!

vanmiddag voor de 2e keer dit weekend barbieknoeien :trollface:

vanmiddag voor de 2e keer dit weekend barbieknoeien :trollface:

fuarkkkkkk lekker

OT:

zwaar dikke k*t training, bij me warming up was ik al doorweekt brrrr Echt benauwd k*t weer, dacht nog ff 15min crosstrainer te kunnen doen maar kwam niet verder dan 7minuten... hele vloer was zeiknat lal. Komt volgens mij ook door die beta alanine

Zo weer lekker voetbal kijken.. dit keer gelukkig geen alcoholische versnaperingen ...

fuarkkkkkk lekker

OT:

zwaar dikke k*t training, bij me warming up was ik al doorweekt brrrr Echt benauwd k*t weer, dacht nog ff 15min crosstrainer te kunnen doen maar kwam niet verder dan 7minuten... hele vloer was zeiknat lal. Komt volgens mij ook door die beta alanine

Merk je wat van die beta alanine?

Schouder doet weer raar skullcrushers / 2h oh db ext.'s
Dikke knak en daarna voelt het k*t. :( volgende week lekkere touwtjes training en hopen dat het dan geneest in de 2 weken :S

Merk je wat van die beta alanine?

had me eigen verslapen dus niet echt tijd om wat te eten,

had snel een banaan op en 2 sneeen brood met 70gram kipfile, daarbij 3gram crea en 5gram beta alanine. Normaal merk ik niet zoveel maar vlak voordat ik wegging stond me gezicht in brand wowaaowoa. Zal wel komen door een vrij lege maag. Zweette echt zwaar hard trouwens, niet normaal komt ook door die beta alanine denk ik of door al dat vocht wat ik vasthoud.

had me eigen verslapen dus niet echt tijd om wat te eten,

had snel een banaan op en 2 sneeen brood met 70gram kipfile, daarbij 3gram crea en 5gram beta alanine. Normaal merk ik niet zoveel maar vlak voordat ik wegging stond me gezicht in brand wowaaowoa. Zal wel komen door een vrij lege maag. Zweette echt zwaar hard trouwens, niet normaal komt ook door die beta alanine denk ik of door al dat vocht wat ik vasthoud.

Stuur is linkje welke beta ala je heb?

Ja maa rik bedoel kwa kracht anus

Na 3 dagen aan de schijterij op de weegschaal gaan staan: 84,6 kilo.

tumblr_lgvrrgI2DP1qzhyic.gif

Maakt niet uit is toch alleen maar vocht.

Terug
Naar boven