- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had vandaag thaise gemarineerde kip gemaakt, en loop nu de hele avond te ruften en ruikt alsof er iets doods in me darmen leeft xD
Had vandaag thaise gemarineerde kip gemaakt, en loop nu de hele avond te ruften en ruikt alsof er iets doods in me darmen leeft xD
Er zit zwarte brommer shit op een mooie lichte blauwe spijkerbroek, wou ik het gaan schoon maken met ontvetter maar daardoor was de vlek helemaal groot geworden
Lolll, gebruikte zeeman ontvetter maar normaal die van cillit bang die we nu niet in huis hebben.
Net weer geprobeerd de vlek uit te wassen met water en zie zometeen wel het resultaat lol
Er zit zwarte brommer shit op een mooie lichte blauwe spijkerbroek, wou ik het gaan schoon maken met ontvetter maar daardoor was de vlek helemaal groot geworden
Lolll, gebruikte zeeman ontvetter maar normaal die van cillit bang die we nu niet in huis hebben.
Net weer geprobeerd de vlek uit te wassen met water en zie zometeen wel het resultaat lol
Had geen sleutel van het huis vandaag dus kon ik niet naar binnen. 2 uur lang slapen op de trampoline tot er iemand thuiskwam
inb4 trampoline comments (staat er nog van de jeugd)
slapen? yeah right, jij hebt jeugdige momenten herbeleefd.