MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oud en nieuw was leuk, beetje vuurwerk knappen.

Laatste wat ik me kan herinneren is dat we frikandel aan eten waren en vervolgens een wout op mijn hoofd zat te timmeren :o

Werd slank genoemd door ambulance personeel feelsbadman.

60_FCF7_D3_BA75_461_F_AD96_FC013_AAC036_A.jpg

Oud en nieuw was leuk, beetje vuurwerk knappen.

Laatste wat ik me kan herinneren is dat we frikandel aan eten waren en vervolgens een wout op mijn hoofd zat te timmeren :o

Ook een gelukkig nieuwjaar

Ja dat had ik nog meegemaakt maar verder geen idee wat gebeurd is :o

Hele deur van huis ingetrapt toen naar buiten ging.. Gewoon mist heel deel van 3 uur tot half 6 ofzo denk dat die wout op mn hoofd zat te kloppen :o

Mag toch niet hopen dat ruzie met hun gehad heb ofzo, lijkt me sterk want eigenlijk nergens last van behalve 1 ziek verkrampte linker schouder.

Haat slaappillen echt, je herinnert je gewoon geen f**k meer van half uur na inname tot 8 uur na inname, gewoon dat hoe met politie ging begint ook nu al te vervagen :o

:roflol:

Ben nu wel weer helemaal wakker

Moet pissen en wil roken maar zit aan al die kabels vast :o

Willen ze bloed uit mn slagader halen, ja oké zal wel weet nog steeds niet waarom ik daar ben :o

Word hier met gemak lek geprikt :roflol:

Opeens bij bed naast me ‘ja we hebben hier schoonmaker nodig’ en toen omdat die 1 of andere ziekte had.

6fe.jpg

Oh lawd, de moeder van ex-minderjarig meisje kwam net langs gelopen. Zit ze zo blij te zwaaien alsof gewoon bij hun thuis op de bank lag :o

Edit: ze gaan op longembolie testten omdat hartfilmpje niet duidelijk was.. wat heeft dat met elkaar te maken :roflol:

Laatst bewerkt:
Nou lekker begin van het jaar voor jou xcvgfdzyz

Nou lekker begin van het jaar voor jou xcvgfdzyz

Nouja ik ben best goed begonnen, geen idee wat ik heb, heb nergens last van maar nu al een goed verhaal.. helaas wel inclusief politie :roflol:

Alleen mn linker schouder is helemaal verkrampt.

Ik mag alleen niet roken, ga zometeen gewoon ontsnappen als naar de wc mag.

Net ging opeens dat ding piepen waar hart op aangesloten staat. :roflol:

Heb ieder geval geen hartaanval gehad lig op longafdeling :scratch:

the f**k maat?

Veel. Longembolie is ook vaak zichtbaar op het hartfilmpje.

Fascinerend zoveel rook ik niet eens, wel paar keer out gegaan afgelopen half jaar maar dacht dat het door de stress kwam. Niet dat ik daar zat te hyperventileren en door zuurstof tekort out ging ieder geval :roflol:

Als je op pauzeer alarmen drukt kun je dan die kabels er af trekken van die hartbewaking? Jij moet dat wel weten :trollface:

Van dit kreng :roflol:
53_C26_C63_345_C_4_FCA_A2_DC_D35_B8777_F075.jpg

Wtf kerel :roflol:

Ja ik heb oprecht geen idee wat ik hier doe :roflol:

Door die kut slaapmedicatie is alles wat je doet net een droom, als je vervolgens wakker wordt vervaagt alles :o

Gewoon big deal dat wel eens flauw val.. althans denk dat daar voor is :o heb echt oprecht geen idee.

En nu komt er iemand met zon fucking soort hazmat suit langs gelopen. Inb4 resident evil achtige shizzle.

Dan vraag je dat toch gewoon?

Inb4 geslachtsverandering.

Heb even jouw regio bekeken en er zijn vooralsnog geen meldingen van zedenzaken, of vermiste minderjarigen. Dat moet alvast een hele geruststelling zijn.

K den, je hebt dus slaapmedicatie gepakt tijdens NYE, bent vervolgens met politie gaan knokken en ligt nu in het ziekenhuis om voor jou onduidelijke redenen?

Terug
Naar boven