- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Dit is gewoon pure machtsmisbruik.
Ik voel mij heel erg verbonden met @nannan op dit moment. Fight the oppressors!!!1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is gewoon pure machtsmisbruik.

Hier staat de boom ook nog steeds trots opgesteld! Zal pijnlijk zijn om hem dit weekend af te breken...Sterkte
Bij ons staat ie ook nog omdat ik morgen mijn 3de verjaardagsfeestje dit jaar heb, gezellig, toch![]()

Daarom dat hij hier terug woontDit is gewoon pure machtsmisbruik.
Ik voel mij heel erg verbonden met @nannan op dit moment. Fight the oppressors!!!1

Balen, vanwege het weer of wat?Godver..............sms van KLM....uw vlucht is gecanceld.....
Kunnen omboeken, maar vlieg nu met een tussenstop, kan ik 4 uur lang op het vliegveld in Manchester lopen hangen.
Had daarnaast gehoopt morgen ook nog even te kunnen trainen na aankomst maar dat zal nu denk ik wel niet meer lukken......

Ik dacht er niet al te veel last van te hebben, maar werd er vannacht wel wakker door. 's Nachts voor de spiegel staan kutten om uit alle macht die draad terug te krijgen, maar dat lukte natuurlijk niet (het slotje ging niet open). Morgenochtend direct van maar even de ortho bellen. 

Je vraagt er ook wel om met intikbare ruiten.ruit van de berging ingetikt waar m’n scooter in stond die nu spoorloos verdwenen is...
ruit van de berging ingetikt waar m’n scooter in stond die nu spoorloos verdwenen is...
Studentenflat he...
Ja gelukkig wel all risk verzekerd, zo even aangifte doen dan maar..

Dan stop je gewoon met Winny?Stano begint wel te irriteren als je bij elk oefening je gewrichten voelt kraken
Stano begint wel te irriteren als je bij elk oefening je gewrichten voelt kraken
Is bijna al op
Waar was @Poepiemonster gisteren tussen 8 en 12ruit van de berging ingetikt waar m’n scooter in stond die nu spoorloos verdwenen is...