MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.823
Sterkte :(

Bij ons staat ie ook nog omdat ik morgen mijn 3de verjaardagsfeestje dit jaar heb, gezellig, toch :D
Hier staat de boom ook nog steeds trots opgesteld! Zal pijnlijk zijn om hem dit weekend af te breken...
Januari en februari zijn sowieso al de meest trieste maanden vh jaar. En daarbij dan nog eens de kerstbomen, lichtjes en gezelligheid die verdwijnen :(

• #103.824
  • #103.825
Ik slaag er niet in me te concentreren om te studeren voor de examens. Pas binnen 11 dagen een zwangerschapstest.

• #103.826
Godver..............sms van KLM....uw vlucht is gecanceld.....
Kunnen omboeken, maar vlieg nu met een tussenstop, kan ik 4 uur lang op het vliegveld in Manchester lopen hangen.:mad::mad::mad:

Had daarnaast gehoopt morgen ook nog even te kunnen trainen na aankomst maar dat zal nu denk ik wel niet meer lukken......

• #103.827
Godver..............sms van KLM....uw vlucht is gecanceld.....
Kunnen omboeken, maar vlieg nu met een tussenstop, kan ik 4 uur lang op het vliegveld in Manchester lopen hangen.:mad::mad::mad:

Had daarnaast gehoopt morgen ook nog even te kunnen trainen na aankomst maar dat zal nu denk ik wel niet meer lukken......
Balen, vanwege het weer of wat?
Cardioën op de luchthaven dan maar. :P

• #103.828
Ja inderdaad het weer........wordt een lange dag morgen:(

• #103.829
Gisteren voelde mijn tand wat raar aan, dus even naar de spiegel gelopen. Is de draad uit één van de slotjes van mijn beugel is zit (daardoor) mijn voortand los. Vet kut, zeker als mijn tanden/kiezen op elkaar gedrukt zitten door strakke elastieken.:huilen: Ik dacht er niet al te veel last van te hebben, maar werd er vannacht wel wakker door. 's Nachts voor de spiegel staan kutten om uit alle macht die draad terug te krijgen, maar dat lukte natuurlijk niet (het slotje ging niet open). Morgenochtend direct van maar even de ortho bellen. :dunno:
Ach, kom wel goed, zolang die tand maar weer vast komt... :rolleyes:

• #103.830
ruit van de berging ingetikt waar m’n scooter in stond die nu spoorloos verdwenen is...

• #103.831
  • #103.833
  • #103.834
Moet best nodig kakken op werk en moet nog 3 uur werken dus dan ga je maar.

Flinke lading

Doortrekken, nope kansloos

Doortrekken poging 2, nope net zo kansloos.

Extra papier. Poging 3, gaat hem niet worden.

Doorduwen met borstel en doortrek nummer 4.
Klein beetje progressie

Meer doorduwen, poging 5, aardig bende inmiddels.
Oke grotste deel is weg.

Doortrekken nummer 6.

Doortrek nummer 7 om borstel uit te spoelen.

Kut nog wat streepjes, schrobben en doortrek nummer 8.

Godverkut nog niet helemaal weg, meer schrobben en 9de keer doortrekken.

Heheee.....

Loopt WC uit en 2 collega damens kijken me nogal raar aan want die hebben net de WC 9x op rij door horen trekken :roflol:

• #103.835
Stano begint wel te irriteren als je bij elk oefening je gewrichten voelt kraken

• #103.837
Stano begint wel te irriteren als je bij elk oefening je gewrichten voelt kraken
giphy.gif

Terug
Naar boven