AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

k*t zooi, had vandaag been training op lege maag, besloot ik met mijn domme hoofd ook nog is te maxen, 180KG squat NET gefaild, daarna roid rage en knokkel van mijn pink gekneust:rolleyes:(sloeg tegen squat rek aan)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aah dat is wel faal je knokkel kapot meppen op het squatrek:P

hoe diep ga je met je 180kg squat?

sowieso partial

aah dat is wel faal je knokkel kapot meppen op het squatrek:P

hoe diep ga je met je 180kg squat?

normaal doe ik paralel, maar deze keer ging ik iets onder paralel en net gefailt... Maar het was gewoon dom omdat ik op lege maag trainde, volgende x probeer ik 180KG op volle maag, als dat lukt poging tot 190 wagen zelfde training.

Oh ff voor de duidelijkheid, squat setjes doe ik altijd onder paralel, 1 RM MAXEN zelf doe ik meestal paralel, maar vandaag 180KG onder paralel gedaan (op lege maag) en gefaild, hoop dat 't duidelijk is.

ja het is helemaal duidelijk

Oh ff voor de duidelijkheid, squat setjes doe ik altijd onder paralel, 1 RM MAXEN zelf doe ik meestal paralel, maar vandaag 180KG onder paralel gedaan (op lege maag) en gefaild, hoop dat 't duidelijk is.

hoevaak max jij dan? Ik max nooit op 1herhaling. Altijd 4-5minimaal.

hoevaak max jij dan? Ik max nooit op 1herhaling. Altijd 4-5minimaal.

Normaal gesproken 1x per 2 maand, maar kheb het gevoel dat die 180KG wel kan lukken na een stevige maaltijd. Volgende week dus proberen. Wel iritant dat groepje van 3 man steeds stond te kijken

ik zelf 1 rm eens in de 2 maanden ofzo

puur voor motivatie zodat ik weet dat ik verder ben gekomen met het ijzerbuigen!

Normaal gesproken 1x per 2 maand, maar kheb het gevoel dat die 180KG wel kan lukken na een stevige maaltijd. Volgende week dus proberen.

Aiightttttt

nja, pak 5x5 als laagste, als ik fail daarop kom ik bij de 4 uit, maarja meestal toch wel 6,8,10,12 herhalingen. Nu zal ik het meer beperken tot 6-8 deze winter; maar in het voorjaar (maart) begin ik weer met 12, 15s. Voelen ook goed aan

12s doe ik soms ja, nooit 15s als ik hoger dan 12 ga, zet ik altijd door tot 20, 3 maanden terug 2 sets van 20 reps op 100kg gedaan, volgende maand is kijken hoe die ervoor staan

is maar 1 oplossing: roids

12s doe ik soms ja, nooit 15s als ik hoger dan 12 ga, zet ik altijd door tot 20, 3 maanden terug 2 sets van 20 reps op 100kg gedaan, volgende maand is kijken hoe die ervoor staan

Voor pomp wil ik ook welleens gewoon tot ik niet meer kan. Bv oefening die af en toe met triceps meepak (als laatste) Behind the neck extension met 2 handen in cable station. Schouder press bankje, dan rope achter je en zoveel herhalingen als je kan, zet em om 30kg en gewoon speedherhalingen en laat een spotter mee trekken tot de 25 ofzo. Voelt echt goddelijk

Terug
Naar boven