XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #110.441
Badend in het zweet wakker worden... ik ben niet gemaakt voor zulk warm weer.

Kan nu ook elke dag het beddengoed wassen.

• #110.442
Is je plafond niet waterpas? Optisch bedrog? Scheve tv's worden niet gemaakt toch? :o

Je waterpas was niet waterpas?

De tv hangt op een muur met stenen. Daaran zie ik dat die scheef hangt. Omdat die stenen een beetje uitsteken omdat ze niet gelijk zijnhangt de hdmi en stroomkabel tussen de stenen en de tv. Mijn vorige tv hing perfect gelijk met een rij stenen. Maar omdat deze tv groter is hebben we de bovenste gaten van oude plek van de beugel gebruikt om de onderkant van de beugel te monteren. Vandaag eens kijken wat we er aan kunnen doen.
Ik had tegen mijn vrouw gezegd dat zodra mijn schoonmoeder zou komen ze als eerste zou zeggen dat het een belachelijke tv zou zijn.

1ste wat ze zei was: wat is het belachelijk warm.
2e: veels te groot die tv

• #110.445
De tv hangt op een muur met stenen. Daaran zie ik dat die scheef hangt. Omdat die stenen een beetje uitsteken omdat ze niet gelijk zijnhangt de hdmi en stroomkabel tussen de stenen en de tv. Mijn vorige tv hing perfect gelijk met een rij stenen. Maar omdat deze tv groter is hebben we de bovenste gaten van oude plek van de beugel gebruikt om de onderkant van de beugel te monteren. Vandaag eens kijken wat we er aan kunnen doen.
Ik had tegen mijn vrouw gezegd dat zodra mijn schoonmoeder zou komen ze als eerste zou zeggen dat het een belachelijke tv zou zijn.

:roflol: @ commentaar :haha:

Dus de stenen zijn niet recht gemetseld?

• #110.446
Hele lichaam weer vol ontstekingen door de hitte :fuu:

20190626_093418.jpg

• #110.447
I feel you bro... Het ergste is nog wakkerworden, omdraaien en dan vol in een natte plek van je bed rollen.

Zo herkenbaar. Ik ga dan meestal met mijn hoofd aan de andere kant liggen waar mijn voeten eerst dus lagen. :hahaha: dan heb je niet zoveel last van die plas zweet.

• #110.449

Hoe groot is ie? En het went ook wel snel hoor.

• #110.450
Oververhit en stuiterend van de pwo bijna bij de gym aankomen en erachter komen dat je een stukje glas in je voet hebt. Grrr...

• #110.453
Ik jeuk me de t*fus van de warmte uitslag na 1 dag > 30ºC.

• #110.455
strap geknapt vandaag. vorige week ook al 1:sad:

weet iemand nog wat echt goede lifting straps zijn?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #110.457
strap geknapt vandaag. vorige week ook al 1:sad:

weet iemand nog wat echt goede lifting straps zijn?
Ik gebruik altijd die van XXL (heb vroeger ook weleens MDY gehad). Bij mij nog nooit geknapt, maar ik lift dan ook niet zo zwaar en ik denk dat m'n armen/polsen het eerder begeven dan de strap als ie een beetje strak trekt.

• #110.458

kreeg die tip inderdaad ook al van iemand in de gym, maar weet het niet echt.
heb er geen ervaring mee en ken maar 1 iemand die ze gebruikte, die had 1 strap die een stuk langer is geworden dan een andere. maar was misschien ook goedkope kut kwaliteit leer.

heb jij ervaring met leren straps dan? of weet jij waar je goede kan halen?

Ik gebruik altijd die van XXL (heb vroeger ook weleens MDY gehad). Bij mij nog nooit geknapt, maar ik lift dan ook niet zo zwaar en ik denk dat m'n armen/polsen het eerder begeven dan de strap als ie een beetje strak trekt.

ik had dus ook van XXL, ook wel tevreden mee. maar nu 2 snel achter elkaar stuk.
zag ook dat ze nu niet verkrijgbaar zijn.

• #110.459
kreeg die tip inderdaad ook al van iemand in de gym, maar weet het niet echt.
heb er geen ervaring mee en ken maar 1 iemand die ze gebruikte, die had 1 strap die een stuk langer is geworden dan een andere. maar was misschien ook goedkope kut kwaliteit leer.

heb jij ervaring met leren straps dan? of weet jij waar je goede kan halen?

ik had dus ook van XXL, ook wel tevreden mee. maar nu 2 snel achter elkaar stuk.
zag ook dat ze nu niet verkrijgbaar zijn.

@XXL Nutrition

• #110.460
Vandaag na paar wekenvweer eens benen proberen te trainen.
Paar weken geleden met hardlopen na 200meter een compleet stijve onderrug. Nu na 2 oefeningen weer last vam.
Morgenochtend naar fysio.
Merk dat mn rug steeds holler gaat staan en mn buik verder naar voren

Terug
Naar boven