- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet zo fit, buikpijn en ellendeMisschien was het toch niet een goed idee om gisteren een paar uurtjes in de volle zon te liggen...
Wel lekkere tan nu tho
Ik zei nog tegen @Punjab dat hij het wat rustiger aan moest doen met zijn 10 incher.![]()

Is ze lelijk?
10" en een vriendin van 1.50m is een no go, trust me![]()

Ik denk dat je zou kunnen zeggen dat je dromerig was.Dacht ik lig nog effe 5 min langer in bed ben ik ineens 45 min verder
En een 6 incher ad hominem?10" en een vriendin van 1.50m is een no go, trust me![]()
Wie?
Nee....
Alleen arme mensen werken met dit weerZweet als een otter en ik ben nog niet eens op werk. Zo van 11:30 tot 23:30 beuken in een keuken zonder airco. Half uurtje pauze.
Goede cardio, dat dan weer wel. Kga eens bijhouden hoeveel shakebekers water ik vandaag ga drinken

Nou ik heb wel is een filmpje gezien waarbij ik dacht dit kan toch niet. Maar het kon wel.10" en een vriendin van 1.50m is een no go, trust me![]()
Petite takes on cockzilla.Nou ik heb wel is een filmpje gezien waarbij ik dacht dit kan toch niet. Maar het kon wel.
Kijk je veel blacked?Nou ik heb wel is een filmpje gezien waarbij ik dacht dit kan toch niet. Maar het kon wel.
in de film kan allesNou ik heb wel is een filmpje gezien waarbij ik dacht dit kan toch niet. Maar het kon wel.
Het is vrijdag dus ik zie het door de vingers.
![]()
Dat waren geen special effects hoor.