XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.543
Success. Heel irritant om te hebben. Met wat mazzel trekt het snel weg. En anders kun je uiteindelijk altijd nog een steroïden injectie krijgen

Zit hier zelf met een net wegtrekkende tenniselleboog, niet leuk. Daarmee mag en kan je wel trainen trouwens.
Merci, laat ons hopen dat het zo snel mogelijk over is.
Kun jij daar nog mee benchen?

• #112.545
Merci, laat ons hopen dat het zo snel mogelijk over is.
Kun jij daar nog mee benchen?

Ja zeker. Bij mij wordt het beter inmiddels. Erg prettig dat zoiets weer over gaat.

Ik kan wel benchen trouwens. Sommige triceps dingetjes zijn niet zo prettig. Maar duwen gaat eigenlijk wel goed.

Gek genoeg heb ik meer last met biceps curls en pulls. Hoe heet die, Chin-up, waar je de barbell tot je kin omhoog trekt? Die kan ik niet uitvoeren nu.

• #112.546
lopen zeuren omdat je 5 cent tekort komt, of komt afrekenen met een hand vol muntjes. :grumble:

wat zijn oude fietsen toch vervelend

• #112.547
Ja zeker. Bij mij wordt het beter inmiddels. Erg prettig dat zoiets weer over gaat.

Ik kan wel benchen trouwens. Sommige triceps dingetjes zijn niet zo prettig. Maar duwen gaat eigenlijk wel goed.

Gek genoeg heb ik meer last met biceps curls en pulls. Hoe heet die, Chin-up, waar je de barbell tot je kin omhoog trekt? Die kan ik niet uitvoeren nu.
De oefening met touw lijkt me hier heel belastend.
Blij te lezen dat je goed aan het herstellen bent.

• #112.552
Liever gainen zonder trainen

• #112.558
Headset valt uit midden van de training
En het is nog chestday

• #112.560
Op je smartboard kun je toch ook wel krijten? :D

Terug
Naar boven