XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.484
  • #114.485
Wat een kut opdracht heb ik weer...
5 foto's trekken dat te maken heeft met het woord volledig (?)

Ik dacht; oh ik kan wel ff naar de fitness gaan en een foto trekken van een volle bar met gewicht. Maar ik kan 't zelf niet :') Beetje onnozel dan.

Je mag altijd helpen met ideeën, thanks! <3

• #114.486
Wat een kut opdracht heb ik weer...
5 foto's trekken dat te maken heeft met het woord volledig (?)

Ik dacht; oh ik kan wel ff naar de fitness gaan en een foto trekken van een volle bar met gewicht. Maar ik kan 't zelf niet :') Beetje onnozel dan.

Je mag altijd helpen met ideeën, thanks! <3
heineken-pils-krat-bier-5-24x300ml.jpg

• #114.487
Hij kwam gelukkig gewoon weer spinnend en fletsend mee naar de badkamer.
Hij heeft daar nu ook een borstel liggen en als ik hem dan borstel is het altijd feest :D

ze kunnen wat hebben.

Jaren geleden woonde ik nog in een flatje, daar had ik een klein balkonnetje van 2 bij 2.
Met oud&nieuw snel de deur dichtgetrokken en feest gaan vieren, de dag erna kwam ik 's middags terug en ik kon mijn kat niet vinden.
Ja wat denk je, heeft de arme ziel heel de avond,nacht,ochtend en middag in de kou tussen het vuurwerkgeweld op die paar vierkante meter gezeten. Hij kwam trouwens wel heel gewoontjes binnen gewandeld. We hebben het er niet meer over gehad.

• #114.492
Voel me wel weer beter, maar kan geen eten verdragen. Vrij licht ontbeten en geluncht, maar gelijk daarna voel ik me effe niet zo jofel. Nu wel weer lekker zonnen bij de pool. O ja, ik houd niet van stappen en @pat82 wel. Ach ja, verschil moet er zijn.

• #114.494
Voel me wel weer beter, maar kan geen eten verdragen. Vrij licht ontbeten en geluncht, maar gelijk daarna voel ik me effe niet zo jofel. Nu wel weer lekker zonnen bij de pool. O ja, ik houd niet van stappen en @pat82 wel. Ach ja, verschil moet er zijn.
Laat jezelf eens vol lopen met alcohol, dan zal je zien dat jij stappen ook wel leuk vindt :)

Terug
Naar boven