apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Nee, klein uurtje. De afgelopen week kon ik niet en de 1e week wilden ze geen visite. Dus vandaag zou gewoon goed zijn geweest.. maarja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, klein uurtje. De afgelopen week kon ik niet en de 1e week wilden ze geen visite. Dus vandaag zou gewoon goed zijn geweest.. maarja

Gisteren om 01u00 was mijn katje blijkbaar mee de badkamer ingeslopen zonder dat ik het had gezien en zodoende heeft het beestje er opgesloten gezeten tot 07u00 vanmorgen![]()
Hij kwam gelukkig gewoon weer spinnend en fletsend mee naar de badkamer.

Wat een kut opdracht heb ik weer...
5 foto's trekken dat te maken heeft met het woord volledig (?)
Ik dacht; oh ik kan wel ff naar de fitness gaan en een foto trekken van een volle bar met gewicht. Maar ik kan 't zelf niet :') Beetje onnozel dan.
Je mag altijd helpen met ideeën, thanks! <3
Hij kwam gelukkig gewoon weer spinnend en fletsend mee naar de badkamer.
Hij heeft daar nu ook een borstel liggen en als ik hem dan borstel is het altijd feest![]()
Heeft jouw vrouw ook niet gedaan.Waarom heb je dan ook niet voor een echte man gekozen
Laat jezelf eens vol lopen met alcohol, dan zal je zien dat jij stappen ook wel leuk vindtVoel me wel weer beter, maar kan geen eten verdragen. Vrij licht ontbeten en geluncht, maar gelijk daarna voel ik me effe niet zo jofel. Nu wel weer lekker zonnen bij de pool. O ja, ik houd niet van stappen en @pat82 wel. Ach ja, verschil moet er zijn.

Laat jezelf eens vol lopen met alcohol, dan zal je zien dat jij stappen ook wel leuk vindt![]()
Of ik ben moslim.
Beetje triest dat jij alcohol nodig hebt om dingen leuk te vinden.Laat jezelf eens vol lopen met alcohol, dan zal je zien dat jij stappen ook wel leuk vindt![]()
Nuchter is het leven maar saaiBeetje triest dat jij alcohol nodig hebt om dingen leuk te vinden.
NeeLaat jezelf eens vol lopen met alcohol, dan zal je zien dat jij stappen ook wel leuk vindt![]()
Nuchter is je moeder saai...