- Waardering
- 8.812
Het is een vreemd fenomeen, inderdaad.Maar even serieus, krijg je die echt regelmatig? En dan bedoel ik ‘ongevraagd’ ?
Echt een beetje debiel namelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een vreemd fenomeen, inderdaad.Maar even serieus, krijg je die echt regelmatig? En dan bedoel ik ‘ongevraagd’ ?
Denk dat mijn teller ergens rond de 600 ligt :').Maar even serieus, krijg je die echt regelmatig? En dan bedoel ik ‘ongevraagd’ ?
En waarom krijg ik niet ongevraagd allerlei vaginashots in mijn inbox?

De mijne puilt uit van bootypics.En waarom krijg ik niet ongevraagd allerlei vaginashots in mijn inbox?
Omdat veel mannen primaire, wanhopige testosteronbommen zijn. Een vriendin van mij had laatst een paar dates achter de rug, lekker wezen zoenen. Leuke jongen, zag er goed uit, veel potentie. Als die nog een paar dates had gehad dan had hij z'n p**mel in de ring kunnen gooien. Maar wat doet hij, na de eerste zoen stuurde hij die avond een dickpic. Nu heeft zij hem achtergelaten en heeft hij zichzelf wezen cockblocken.En waarom krijg ik niet ongevraagd allerlei vaginashots in mijn inbox?
En was die van mij ook rommelig?
Dus? Je geniet er van.
Zal ik er nog meer sturen?

Best leuk geschreven moet ik zeggen.
Zal ik die hier even posten? dan kunnen we allemaal oordelen.
Wil jij mij zo voor lul zetten?Zal ik die hier even posten? dan kunnen we allemaal oordelen.

Waar blijft je ODOL du jour? Wacht al de hele ochtend.Ik stuur alleen dickpics naar @Galen en mijn vragen worden direct beantwoord @IRONic Pumper
Laat je morgen weten hoeveel je er na dit bericht hebt gekregen?Ik heb nog nooit zo’n foto ontvangenwat is er mis met mij?
![]()
Je zou die zin eens op insta moeten zetten.. gewoon, om even te testen of het werkt.Ik heb nog nooit zo’n foto ontvangenwat is er mis met mij?
![]()