Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #117.541
Je kan ook zoals een volwassene iets gewoon laten passeren, online of in het echt.

Dus jij noemt het volwassen om racisten, kleineerders en bekrompen mensen aan te horen?Nee dat zijn voor mij dingen die ik niet aan mij voorbij kan laten gaan dus beter negeer ik ze. Er valt namelijk niet mee te praten dus dan houdt het op.

• #117.542
Het is morgen pas vrijdag, houd het ff voor jezelf nog

• #117.543
Ik ga morgen naar school voor 1 uur theorie development.

Hiervoor ben ik minimaal 4 uur van m'n dag kwijt... eergisteren, gisteren en vandaag had ik 3 uur les... Geef dan ff daartussen n uurtje theorie x.x
Lekker tijd verdoen en onlogisch nadenken is school toch pittig goed in.

• #117.544

Hiervoor ben ik minimaal 4 uur van m'n dag kwijt... eergisteren, gisteren en vandaag had ik 3 uur les... Geef dan ff daartussen n uurtje theorie x.x
Ga gewoon niet?

• #117.547
Dus jij noemt het volwassen om racisten, kleineerders en bekrompen mensen aan te horen?Nee dat zijn voor mij dingen die ik niet aan mij voorbij kan laten gaan dus beter negeer ik ze. Er valt namelijk niet mee te praten dus dan houdt het op.
Dat lat voor racisme ligt, mijns inziens, wel zeer laag bij jou. :thinking:

(voor zover ik weet hebben we, wat betreft racisme, recent geen meldingen ontvangen)

• Like
Waarderingen: mat
  • #117.548
Sta ik nu op je negerlijst?

• #117.560

Je hebt de rest van de dag om te trainen. De meesten hier zijn morgen gewoon 8+ uur aan het werk. Een goed deel nog matig betaald ook.

Terug
Naar boven