- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk daar ben je voorgoed vanaf na je operatie?Lijkt en voelt alsof ik alweer een navelbreuk heb, fml

Ja, laatste tijd al af en toe wat steken als er tegen aan gedrukt wordt. Maar nu net na benen lijkt die wel 'geplopt' even de huisarts bellen van de week
BeterschapJa, laatste tijd al af en toe wat steken als er tegen aan gedrukt wordt. Maar nu net na benen lijkt die wel 'geplopt' even de huisarts bellen van de week

En toen?
Laat me maar even schrikken. adem inhouden wordt geen succesZal ik je laten schrikken, dat helpt? Of je adem inhouden.
Mijn hoofd doet wonderen. Gegarandeerd een hartverzakkingLaat me maar even schrikken. adem inhouden wordt geen succes
Wordt tijd voor een train sessie dan. Twee vogelverschrikkers in de gym.Mijn hoofd doet wonderen. Gegarandeerd een hartverzakking
Hehe appje met datums zijn onderwegWordt tijd voor een train sessie dan. Twee vogelverschrikkers in de gym.

Laat me maar even schrikken. adem inhouden wordt geen succes
Wijnfles mag niet?Ken je die truc niet? Je moet water drinken vanuit een liter fles. 20 seconde lang zonder te ademen door neus.
En het is weg. Per seconde 1 slok.
Nu snap ik waardoor je dickpics in je inbox krijgt.Laat me maar even schrikken. adem inhouden wordt geen succes
Heb jij oma gestuurd?Ok niet boos worden is echt om je te laten schrikken in de dm.
Heb je haar nog een foto van mij laten zien?Niet per se m'n dag verpest, maar tijdens het kerstdiner vond m'n moeder het weer eens nodig het onderwerp religie aan te halen en kregen mijn broer en ik talloze vragen wat God e.d. nog voor ons betekent. Ik wilde het onderwerp niet aansnijden, maar toch maar netjes alle vragen beantwoord en mijn visie gegeven.