Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.841
Lijkt en voelt alsof ik alweer een navelbreuk heb, fml

• #118.843
  • #118.844
  • #118.845
Mn booze is op, echt klote.

• #118.846
Ik heb al 10 minuten de hik

• #118.852
Ken je die truc niet? Je moet water drinken vanuit een liter fles. 20 seconde lang zonder te ademen door neus.
En het is weg. Per seconde 1 slok.

• #118.859
Niet per se m'n dag verpest, maar tijdens het kerstdiner vond m'n moeder het weer eens nodig het onderwerp religie aan te halen en kregen mijn broer en ik talloze vragen wat God e.d. nog voor ons betekent. Ik wilde het onderwerp niet aansnijden, maar toch maar netjes alle vragen beantwoord en mijn visie gegeven. Mam vroeg ook nog het het kon dat ik vroeger, als kind, wel gelovig was, en nu niet meer. (M.a.w. "waar is het fout gegaan".) Iets met indoctrinatie en mijn vergelijking met geloven in Sinterklaas iel denk ik niet in goede aarde. De paar simpele wedervragen die ik stelde bleven onbeantwoord, en moest mijn vader maar op reageren van m'n moeder. Kwam erop neer dat m'n ouders eigenlijk ook niet weten waarom ze geloven dat God bestaat. Maar wat in de Bijbel stond klopt natuurlijk allemaal. Jezus geboren uit de maagd Maria, blabla. Ik vroeg hoe ze zouden reageren als er nu iemand opstond die beweerde dat ie Jezus was. Dat zou natuurlijk een gestoorde gek geweest zijn, maar 2000 jaar geleden was het wel normaal.

Met alle respect, iedereen moet geloven wat hij/zij wil, maar laat mij ook vrij zijn.

• #118.860
Niet per se m'n dag verpest, maar tijdens het kerstdiner vond m'n moeder het weer eens nodig het onderwerp religie aan te halen en kregen mijn broer en ik talloze vragen wat God e.d. nog voor ons betekent. Ik wilde het onderwerp niet aansnijden, maar toch maar netjes alle vragen beantwoord en mijn visie gegeven.
Heb je haar nog een foto van mij laten zien?

• Haha
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven