- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Misschien moet je wat minder hooggeleide G-taal gebruiken, want snappen ze je nietIk moet de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij aansprakelijk stellen.
Edit: ik kreeg op FB overigens eerst wel respons. Ik vroeg of ze via FB ook bereikbaar waren. Ze reageerden ja, waar kunnen we je mee helpen? Toen ik het daarna had uitgetikt alleen daarna nooit meer reactie gekregen
Verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij is dus Allianz. Dus als je een totaal onbereikbare verzekeringsmaatschappij wilt, moet je vooral daar je auto verzekeren.
.Sorry, even serieus:
Wel raar dat zoiets niet min of meer automatisch verloopt als de schadepapieren juist zijn ingevuld.
Toch maar gewoon bellen en net zo lang blijven hangen tot je respons krijgt. Anders een klacht indienen bij een programma zoals Kassa of Radar.
Ik kan enkel dit verhaal vinden:
Community Vraag<!-- -->, <!-- -->Kassa<!-- --> - BNNVARA
Kassa, het consumentenprogramma van BNNVARA. Met klachten, oplossingen en tests. Kijk op Kassa.nl voor het forum Vraag & Beantwoord, nieuws en hulpartikelen.

deze even verplaatsen naar " met wie wil ik rellen in 2020" ? Wil ik wel irl mee rellen