MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.401
Ik moet de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij aansprakelijk stellen.

Edit: ik kreeg op FB overigens eerst wel respons. Ik vroeg of ze via FB ook bereikbaar waren. Ze reageerden ja, waar kunnen we je mee helpen? Toen ik het daarna had uitgetikt alleen daarna nooit meer reactie gekregen :roflol:

Verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij is dus Allianz. Dus als je een totaal onbereikbare verzekeringsmaatschappij wilt, moet je vooral daar je auto verzekeren.
Misschien moet je wat minder hooggeleide G-taal gebruiken, want snappen ze je niet;).
Sorry, even serieus:
Wel raar dat zoiets niet min of meer automatisch verloopt als de schadepapieren juist zijn ingevuld.
Toch maar gewoon bellen en net zo lang blijven hangen tot je respons krijgt. Anders een klacht indienen bij een programma zoals Kassa of Radar.

Ik kan enkel dit verhaal vinden:

• #119.402
Ik moet de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij aansprakelijk stellen.

Edit: ik kreeg op FB overigens eerst wel respons. Ik vroeg of ze via FB ook bereikbaar waren. Ze reageerden ja, waar kunnen we je mee helpen? Toen ik het daarna had uitgetikt alleen daarna nooit meer reactie gekregen :roflol:

Verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij is dus Allianz. Dus als je een totaal onbereikbare verzekeringsmaatschappij wilt, moet je vooral daar je auto verzekeren.
Ook openbaar op Facebook geplaatst?
Vind het persoonlijk vaak een beetje ordinair om beklag te doen openbaar op FB, maar werkt beter dan een privébericht

• #119.403
Ook openbaar op Facebook geplaatst?
Vind het persoonlijk vaak een beetje ordinair om beklag te doen openbaar op FB, maar werkt beter dan een privébericht
Dat niet, maar begint wel te kriebelen om eens langs te gaan bij hun kantoor. Even kijken of ik een ludieke actie kan verzinnen met hun geparkeerde auto's zonder dat ik de jilla in moet.

• #119.404
Dat niet, maar begint wel te kriebelen om eens langs te gaan bij hun kantoor. Even kijken of ik een ludieke actie kan verzinnen met hun geparkeerde auto's zonder dat ik de jilla in moet.
:evil2: deze even verplaatsen naar " met wie wil ik rellen in 2020" ? Wil ik wel irl mee rellen :roflol::burns:

• #119.406
Auto's saran wrappen.
1578712110873.jpg

• #119.407
En deze schade nog steeds niet kunnen verhalen, ook al is het schadeformulier door zowel mij als de tegenpartij ingediend bij de verzekeringsmaatschappij. Ik krijg simpelweg geen reactie van de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Bellen zit je letterlijk eeuwig in de wacht, e-mailen geen respons, FB geen respons, aangetekende brief verstuurd met tot op heden nog geen respons. Iemand hier ervaring mee? Ik heb wel een rechtsbijstandverzekering, maar deze dekt niet de categorie 'Verkeer'.
Wat een slechte verzekering heb je daar.

• #119.409
@Galen

Vrijwel alle verzekeraars hebben het ontiegelijk druk, zijn onderbemand en hebben een achterstand van tenminste 3 maanden.

ze caren gewoonweg niet. Ze hebben wettelijk 3 maanden de tijd om aansprakelijkheid te erkennen.

Heb je alleen het schadeformulier ingediend? Of ook daadwerkelijk aansprakelijk gesteld?
Enige wat je kunt doen is blijven bellen. emails behandelen ze veelal op basis van binnenkomst, dus dat schiet niet op. Procedure opstarten is vaak nutteloos, opstarten en uitspraak daarvan neemt zo’n 6 maanden in beslag.

• #119.410
En deze schade nog steeds niet kunnen verhalen, ook al is het schadeformulier door zowel mij als de tegenpartij ingediend bij de verzekeringsmaatschappij. Ik krijg simpelweg geen reactie van de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Bellen zit je letterlijk eeuwig in de wacht, e-mailen geen respons, FB geen respons, aangetekende brief verstuurd met tot op heden nog geen respons. Iemand hier ervaring mee? Ik heb wel een rechtsbijstandverzekering, maar deze dekt niet de categorie 'Verkeer'.
Als je met jouw gegevens en die van tegenpartij naar schadeherstelbedrijf gaat, regelen die de rest volgens mij.

• #119.411
Als je zo’n auto kunt betalen kan je de reparatiekosten ook wel voorschieten. :D

• #119.414
Vandaag knettergek veel spierpijn. Rug, buik, borst, armen. Kolere. Dat wordt een rustige training straks, schiet niet op zo anders.

• #119.415
Vlucht 2 uur vertraagd.... nu vlieg ik pas om 12:30

• #119.416
BMOVL-filter gebruiken?

Terug
Naar boven