- Waardering
- 22.485
Nu ben ik weer aan het huilen maar van geluk.
Het leven is lastig met een mangina.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben ik weer aan het huilen maar van geluk.
Tis mij te warm ik ben de tel kwijt.
.Hekel aan airco's. Die dingen veroorzaken bij mij een stijve nek, koppijn, pijnlijke gewrichten, verkoudheid. Doe mij maar 32 graden.
Mee eens. Blij dat ie in de sportschool uit staat anders kon ik meteen een corona test aanvragenHekel aan airco's. Die dingen veroorzaken bij mij een stijve nek, koppijn, pijnlijke gewrichten, verkoudheid. Doe mij maar 32 graden.
De juiste temperatuur is tussen 24 en 26. Om precies te zijn 23..

Haha. Moet hieraan denken:De juiste temperatuur is tussen 24 en 26. Om precies te zijn 23..![]()
p*ssy.Koop gvd gewoon een airco en niet zeuren.heb het lekker 18 graden ofzo
Hoe komt het makker?
In de eerste instantie door de hitte, maar als ik maar lang genoeg wakker lig ga ik vanzelf ook wel over van alles en nog wat piekeren wat ook niet meehelpt
Herkenbaar, wat waren de onderwerpen deze nacht?In de eerste instantie door de hitte, maar als ik maar lang genoeg wakker lig ga ik vanzelf ook wel over van alles en nog wat piekeren wat ook niet meehelpt
I feel you bro...In de eerste instantie door de hitte, maar als ik maar lang genoeg wakker lig ga ik vanzelf ook wel over van alles en nog wat piekeren wat ook niet meehelpt
Ik doe mee. Heb m al zo'n 6x geplukt vandaag 😂😂