ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff, hele dag Zelda gespeeld ... op de wiiweinig goeds gegeten vandaag, alleen pasta en wat havermout ... damn, morgen maar eens een betere dag
![]()

bad = bad, weinig slaap, weinig eten, net een half uur liggen coïtusen wat ook intensief was...
**** the wat gains are shit.
Hopelijk gaat die vanaf volgende week wat beter als ik wat meer zekerheid in me school heb.
Heb zo'n zelfde periode..
Word potverdomme helemaal gek in dit huis. Me vader is irritant, me moeder is irritant en m'n broer ram ik ook het liefst op z'n bek. Lol, klinkt net alsof ik nog vol aan het puberen ben.
bad = bad, weinig slaap, weinig eten, net een half uur liggen coïtusen wat ook intensief was...
**** the wat gains are shit.
Hopelijk gaat die vanaf volgende week wat beter als ik wat meer zekerheid in me school heb.
Cut = klaar dus nu cleanbulk naar 90KGHeb zo'n zelfde periode..
Word potverdomme helemaal gek in dit huis. Me vader is irritant, me moeder is irritant en m'n broer ram ik ook het liefst op z'n bek. Lol, klinkt net alsof ik nog vol aan het puberen ben.
life sucks, ik hou me afgezonderd van mijn ouders. Kelder voor mezelfI know that feel bro...
M'n vader drinkt iedere dag een krat wijn en rookt duizend sigaretten en dan zit ie nog eens heel de tijd commentaar te geven op mijn levensstijl ook. Mijn moeder doet stuurde vannacht een sms ' heb gehoord dat je 47% hebt voor wiskunde, geen proficiat' shit man dat was m'n enigste slechte vak. M'n broer doorzocht overlaatst heel m'n kamer naar AAS k*tflikker, vond ie een pak sigaretten natuurlijk gelijk aan m'n ouders verteld...
wanneer ik wel bij hun in de buurt ben heb ik ook meestal wel een meningsverschilI know that feel bro...
M'n vader drinkt iedere dag een krat wijn en rookt duizend sigaretten en dan zit ie nog eens heel de tijd commentaar te geven op mijn levensstijl ook. Mijn moeder doet stuurde vannacht een sms ' heb gehoord dat je 47% hebt voor wiskunde, geen proficiat' shit man dat was m'n enigste slechte vak. M'n broer doorzocht overlaatst heel m'n kamer naar AAS k*tflikker, vond ie een pak sigaretten natuurlijk gelijk aan m'n ouders verteld...

I know that feel bro...
life sucks, ik hou me afgezonderd van mijn ouders. Kelder voor mezelfwanneer ik wel bij hun in de buurt ben heb ik ook meestal wel een meningsverschil
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
That's what he said.

Beter schiet je op Brah... strax kan je mij helemaal niet meer inhalenCut = klaar dus nu cleanbulk naar 90KG
Haha damn, and that shit is expensiveme ouders hadden een zooi illegaal vuurwerk gevonden, hebben ze alles onder water gezet![]()