AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Pff, hele dag Zelda gespeeld ... op de wii :) weinig goeds gegeten vandaag, alleen pasta en wat havermout ... damn, morgen maar eens een betere dag :)

bad = bad, weinig slaap, weinig eten, net een half uur liggen coïtusen wat ook intensief was...

**** the wat gains are shit.

Hopelijk gaat die vanaf volgende week wat beter als ik wat meer zekerheid in me school heb.

bad = bad, weinig slaap, weinig eten, net een half uur liggen coïtusen wat ook intensief was...

Hopelijk gaat die vanaf volgende week wat beter als ik wat meer zekerheid in me school heb.

Heb zo'n zelfde periode..

Word potverdomme helemaal gek in dit huis. Me vader is irritant, me moeder is irritant en m'n broer ram ik ook het liefst op z'n bek. Lol, klinkt net alsof ik nog vol aan het puberen ben.

Moet nu eigenlijk zwaaar hard leren voor morgen; zit ik gvd partyflock te kijken en te dbben fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Word potverdomme helemaal gek in dit huis. Me vader is irritant, me moeder is irritant en m'n broer ram ik ook het liefst op z'n bek. Lol, klinkt net alsof ik nog vol aan het puberen ben.

Heb precies het zelfde bro, klinkt echt bekend. Heb het dan met me zus, waar ik helemaal gestoord van woord. Me ouders zijn opzich nog wel chill.

Heeft niks met puberen te maken, je wordt volwassen. Je wilt je eigen ding kunnen doen, geen gezijk van een ander.

Heb nu ook nog een meisje, die ik normaal gesproken goud zou vinden. Maar het kan me allemaal geen ene **** boeie op het moment.

Heb morgen een tentamen die ik moet halen, anders is me hbo over. Maarja heb vandaag hoogstens een uurtje geleerd.

Het kan me geen ene **** meer schele, t**fus school. Ik ga nu net zo graag werken met mijn mbo niveau 4. Lekker vast ritme, eigen huisje. Ik hou van ritmes. Dan vind ik het totaal niet erg om 7 uur me nest uit te gaan.

Klote Deadlift heb nu last van mn onderrug ging niet helemaal goed :(

die richtige met zijn nep topics

Beter schiet je op Brah... strax kan je mij helemaal niet meer inhalen:o Cut = klaar dus nu cleanbulk naar 90KG

I know that feel bro...
M'n vader drinkt iedere dag een krat wijn en rookt duizend sigaretten en dan zit ie nog eens heel de tijd commentaar te geven op mijn levensstijl ook. Mijn moeder doet stuurde vannacht een sms ' heb gehoord dat je 47% hebt voor wiskunde, geen proficiat' shit man dat was m'n enigste slechte vak. M'n broer doorzocht overlaatst heel m'n kamer naar AAS k*tflikker, vond ie een pak sigaretten natuurlijk gelijk aan m'n ouders verteld...

I know that feel bro...
M'n vader drinkt iedere dag een krat wijn en rookt duizend sigaretten en dan zit ie nog eens heel de tijd commentaar te geven op mijn levensstijl ook. Mijn moeder doet stuurde vannacht een sms ' heb gehoord dat je 47% hebt voor wiskunde, geen proficiat' shit man dat was m'n enigste slechte vak. M'n broer doorzocht overlaatst heel m'n kamer naar AAS k*tflikker, vond ie een pak sigaretten natuurlijk gelijk aan m'n ouders verteld...
life sucks, ik hou me afgezonderd van mijn ouders. Kelder voor mezelf :) wanneer ik wel bij hun in de buurt ben heb ik ook meestal wel een meningsverschil

I know that feel bro...

Wtf mind = blown :roflol::roflol:

I know that feel bro...

Wat is het leven toch hard he.

life sucks, ik hou me afgezonderd van mijn ouders. Kelder voor mezelf :) wanneer ik wel bij hun in de buurt ben heb ik ook meestal wel een meningsverschil

Hadden we maar een kelder...

Ja ik ben op korte tijd toch zeer veel veranderd en als je dan zo'n fl**ker van een broer hebt... Hij kent niks van BB af dusja...

Wat is het leven toch hard he.

Surething

Strong levensverhalen are strong

We want more!

Beter schiet je op Brah... strax kan je mij helemaal niet meer inhalen:o Cut = klaar dus nu cleanbulk naar 90KG

Ik kom wel droger te staan man... ik zit nu eigenlijk in een soort mislukte cut terwijl me bedoeling is om te bulken.

Echt slecht.... eten ging eerst juist perfect, maar laatste tijd is het waardeloos. Slaap komt er ook niet veel van, stress, ruzie, haantjesgedrag wat ik net achter me had gelaten...

Geld vliegt eruit, en het gene wat ik graag deed is geld fixen, maar zelfs dat zit nu mee met die vuile ******lijers hier.

zaken gaan slecht.... school gaat slecht.... ben nog steeds verliefd... dat dan weer wel dus daar maar even me motivatie uit halen.

2012 een nieuw begin en een afsluiting van opnieuw ellende ffss...

me ouders hadden een zooi illegaal vuurwerk gevonden, hebben ze alles onder water gezet:fuu:

Terug
Naar boven