XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.341
Vrijdag met vissen even in slaap gevallen in de zon. Beetje erg verbrand en het leek nog mee te vallen gisteren, maar vandaag verga ik echt van de pijn, echt zo'n prikkeld gevoel alsof iemand de hele tijd jodium in een open stond smeert.
Echt niet fijn dit.
Koude yoghurt op jezelf smeren

• #132.345
Met mn dikke reet op mn telefoon gaan zitten

• #132.347
Vergat afgelopen woensdag te prikken, waardoor ik gister 5ml had gezet. Vandaag last van pip :roflol:

• #132.348
Bench besteld via strengthshop. Zet ik het in elkaar zitten in het frame onder de padding allemaal ijzerbolletjes. Wat een nest man. Gelukkig is dit maar in de garage.

Dan merk je op dat de pad van de Bench aan 1 kant niet opgevuld is zoals hoort. Zonde. Alvast een mail gestuurd

• #132.351
  • #132.352
Ik dacht ik spuit ff een spray met verwarmend kruiden lotion op mijn onderrug, spuit ik het ook helaas half in me reet. Het helpt wel.

• #132.353
Dat ik me weer laat meeslepen in zo'n plandemie discussie. Zennnnn

Tired Dj Khaled GIF by TikTok

• #132.354
Telenet zal maar weer eens hun prijzen opslaan

• #132.356
Vannacht werd ik wakker van een meisje dat aan het schreeuwen was in het park voor mn huis. Ik effe polshoogte nemen. Staat er iets in de fik. Niemand in t park. Ik brandweer gebeld en ernaartoe. Vlak nadat ik t uit gooi met een emmertje water word ik aangevallen door 2 junks. Keihard. Ze gaan door terwijl de brandweer er bij is. T was verdorie de eerste nacht dat ik vroeg in bed lag deze week. Ik ben bekogeld met een bierflesje, blauwe plek, schrik vandaag van alles. Maandag doe ik aangifte. Wtf.

• #132.359
Ok. Ik ben de laatste tijd veel te vinden op facebook. Leek me wel leuk om het weer op te pakken. Beetje te kijken wat er allemaal is op fitness en sportgebied. Mensen die eens kijken op mijn pagina zullen weten dat ik al vanaf mijn 16de bezig ben met fitness/bodybuilding. En vanaf mijn 18de werkzaam ben geweest in een sportschool. En iedereen moet het zelf weten. Maar hoe vaak ik door een fitness/lifestyle/watvoor coach dan ook op facebook word benaderd is best apart. (voor mij doen dan) Mensen worden echt van alles aangesmeerd. En daar heb ik zo mijn bedenkingen over. Iedereen moet het zelf weten of je met zo'n coach in zee gaat en ik weet ook dat sommige mensen hebben die stok achter de deur nodig. Maar er zit ook zoveel onzin tussen. En daarbij zie ik er uit alsof ik een coach nodig heb?

• #132.360
Ok. Ik ben de laatste tijd veel te vinden op facebook. Leek me wel leuk om het weer op te pakken. Beetje te kijken wat er allemaal is op fitness en sportgebied. Mensen die eens kijken op mijn pagina zullen weten dat ik al vanaf mijn 16de bezig ben met fitness/bodybuilding. En vanaf mijn 18de werkzaam ben geweest in een sportschool. En iedereen moet het zelf weten. Maar hoe vaak ik door een fitness/lifestyle/watvoor coach dan ook op facebook word benaderd is best apart. (voor mij doen dan) Mensen worden echt van alles aangesmeerd. En daar heb ik zo mijn bedenkingen over. Iedereen moet het zelf weten of je met zo'n coach in zee gaat en ik weet ook dat sommige mensen hebben die stok achter de deur nodig. Maar er zit ook zoveel onzin tussen. En daarbij zie ik er uit alsof ik een coach nodig heb?
Het probleem zit hem erin dat sommige coaches niks of weinig ervaring hebben met trainen en terwijl 1 of ander certificaat halen als personal coach en dat dus ineens zijn.

Terug
Naar boven