apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik woon niet in AmsterdamDit bedoel ik.
Altijd het laatste woord.
Dan woon je er te lang
. Nooit gedaan ook.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik woon niet in AmsterdamDit bedoel ik.
Altijd het laatste woord.
Dan woon je er te lang
. Nooit gedaan ook.True story.. met 70 een auto vol in de zijkant gepakt op de motor.Nee dat was een vrouw die zich vol aan het opmaken is via de achteruitkijkspiegel.
sterke verhalen amsterdammertTrue story.. met 70 een auto vol in de zijkant gepakt op de motor.
Khad die dag geen motorbroek aan maar had gelukkig slechts een schaafplek op m'n rechterknie. Niks gebroken, niks gekneusd, geen andere verwondingen. Man of steel.
Wat jij wil slappe. Waarom zou je zoiets verzinnen? Was bij Zonnestein Amstelveen. Auto parkeerde uit en zette em dwars op de weg. Ik remde, voorwiel blokkeerde, ging onderuit, gleed tegen de auto aan, vloog door de klap met de auto over de motorkap heen, lande op andere weghelft waar gelukkig geen verkeer was. Motor was door de klap met de auto total. Voorvork was door de klap naar binnen geschoten door het spruitstuk m'n blok in. Vriend van me reed achter me en zag het gebeuren. Hadden net getraind en waren onderweg naar m'n huis, vandaar dat ik een trainingsbroek aanhad.
Goed verhaal lekker kort damscoWat jij wil slappe. Waarom zou je zoiets verzinnen? Was bij Zonnestein Amstelveen. Auto parkeerde uit en zette em dwars op de weg. Ik remde, voorwiel blokkeerde, ging onderuit, gleed tegen de auto aan, vloog door de klap met de auto over de motorkap heen, lande op andere weghelft waar gelukkig geen verkeer was. Motor was door de klap met de auto total. Voorvork was door de klap naar binnen geschoten door het spruitstuk m'n blok in. Vriend van me reed achter me en zag het gebeuren. Hadden net getraind en waren onderweg naar m'n huis, vandaar dat ik een trainingsbroek aanhad.
Had dit nog gepost op dit forum toen het gebeurde.
Kom je heel goed weg man. Wens ik niemand toe. Heb zelf de andere uitkomst meegemaakt( volledig in puin )True story.. met 70 een auto vol in de zijkant gepakt op de motor.
Khad die dag geen motorbroek aan maar had gelukkig slechts een schaafplek op m'n rechterknie. Niks gebroken, niks gekneusd, geen andere verwondingen. Man of steel.
Achterkappen staan bol door het kromme frame, was met goede 90km/h.True story.. met 70 een auto vol in de zijkant gepakt op de motor.
Ja ik kwam er heel goed weg. Het had op zoveel manieren anders kunnen aflopen.Kom je heel goed weg man. Wens ik niemand toe. Heb zelf de andere uitkomst meegemaakt( volledig in puin )
Hoe gaat het in Hellmond?
Vast wel goed. Ik woon ruim 200km verder dan Helmond.
Rustig, zoals elke dag eigenlijk.
camera iets naar rechts volgende keer aub

Heeft zelfs een benz.Je woont echt op een woonwagenkamp? Dacht dat ze een geintje maakte de hele tijd.![]()
Een 1992 190d
Schoonfamilie, woon zelf in een huis wel met de hele fam vanuit mijn kant in de straat.Je woont echt op een woonwagenkamp? Dacht dat ze een geintje maakte de hele tijd.![]()
Als Amsterdam ooit in 't IJ zakt zit @apfelstrudel mooi op de eerste rang.Vast wel goed. Ik woon ruim 200km verder dan Helmond.
Ik geef geen f**k om wie jij bent ik kom uit Damsco Damscooooooo.
Schoonfamilie, woon zelf in een huis wel met de hele fam vanuit mijn kant in de straat.
Mensen gunnen de buren nog niks tegenwoordig, maar is overal zo en word alleen maar erger. Wat men zelf niet heeft gunt men iemand anders ook niet.Volgens mij is dat veel gezelliger dan zoals hier in de stad. Hier is het motto: God voor ons allen en ieder voor zich. Nul saamhorigheid.