XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.662
20221105_164349.jpg

• #139.665
Domme stuurfout. Telefoon die uit de houder bovenop het dashbord vliegt in een bocht naar links die ik met mn rechterhand probeer op te vangen en met mijn linker stuur ik mn auto de vangrail in. 1600,- zegt de Toyota waar ik hem in onderhoud heb net.

Kan wel allemaal excuses gaan verzinnen hoe en waarom maar ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, prutser :(

• #139.666
Domme stuurfout. Telefoon die uit de houder bovenop het dashbord vliegt in een bocht naar links die ik met mn rechterhand probeer op te vangen en met mijn linker stuur ik mn auto de vangrail in. 1600,- zegt de Toyota waar ik hem in onderhoud heb net.

Kan wel allemaal excuses gaan verzinnen hoe en waarom maar ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, prutser :(
Dat is eerlijk , toch balen man. Zelf onderdelen fixxen op de demontagewerf en zelf prullen?
Scheelt veel in kosten en koplamp is nog heel dus vooral schroefwerk. Middagje ben je wel klaar

• #139.667
  • #139.669
  • #139.670

Pff. Sucks d*ck man:(

• #139.671
Bij de laatste schouw van het dak voor toekomstige zonnepanelen is ons dak afgekeurd. Panlatten moeten vernieuwd worden.
Tja... Dan krijgen we de aanschaf van de panelen er nooit uit :dunno:

• #139.672
Bij de laatste schouw van het dak voor toekomstige zonnepanelen is ons dak afgekeurd. Panlatten moeten vernieuwd worden.
Tja... Dan krijgen we de aanschaf van de panelen er nooit uit :dunno:
De panlatten hoeven niet vernieuwd te worden als je geen zonnepanelen neemt?

• #139.673
Waren al gewaarschuwd door de gastouder dat dinsdag een kindje met hand-voet-mondziekte daar was geweest, nu door de gastouder op de hoogte gesteld dat mijn kleine meid nu idd ook vlekjes rond dr mond heeft en koorts :(

• #139.675
Waren al gewaarschuwd door de gastouder dat dinsdag een kindje met hand-voet-mondziekte daar was geweest, nu door de gastouder op de hoogte gesteld dat mijn kleine meid nu idd ook vlekjes rond dr mond heeft en koorts :(
Beterschap man❤

Hier zijn ze zelf nog geen dag naar de opvang geweest gelukkig maar lijkt mij dat je van de ene ziekte naar de andere besmetting rolt in dat soort toko's?

• #139.676
Thanks, komt vast wel goed
Beterschap man❤

Hier zijn ze zelf nog geen dag naar de opvang geweest gelukkig maar lijkt mij dat je van de ene ziekte naar de andere besmetting rolt in dat soort toko's?
Niet naar de opvang is voor ons gewoon geen optie. Zeker normale kinderdagverblijf met enorme groepen, doorwisselende samenstelling etc geeft natuurlijk veel meer kans, zoals wij bij een gastouder is doorgaans wel stuk minder, omdat er veel minder kinderen zijn maar ook dan ontkom je er niet aan.

• #139.677
Is hand-voet-mond ziekte de nieuwe benaming voor krentenbaard? Of wat is het? @Shadow Project

• #139.679
Kinderopvang is op begin elke week dat ze wat hebben, maar bouwen wel weerstand op. Die van ons gaat 2.5 dag pw naar de opvang en heeft inmiddels alles al gehad afgelopen jaar 😀

Terug
Naar boven