ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.393
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Beter!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter!
Zeker je partner die thuis komt en claimt “stoeprandje” geraakt
Domme stuurfout. Telefoon die uit de houder bovenop het dashbord vliegt in een bocht naar links die ik met mn rechterhand probeer op te vangen en met mijn linker stuur ik mn auto de vangrail in. 1600,- zegt de Toyota waar ik hem in onderhoud heb net.

Dat is eerlijk , toch balen man. Zelf onderdelen fixxen op de demontagewerf en zelf prullen?Domme stuurfout. Telefoon die uit de houder bovenop het dashbord vliegt in een bocht naar links die ik met mn rechterhand probeer op te vangen en met mijn linker stuur ik mn auto de vangrail in. 1600,- zegt de Toyota waar ik hem in onderhoud heb net.
Kan wel allemaal excuses gaan verzinnen hoe en waarom maar ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, prutser![]()
Ja ben ik ook mee bezig, thx.Dat is eerlijk , toch balen man. Zelf onderdelen fixxen op de demontagewerf en zelf prullen?
Scheelt veel in kosten en koplamp is nog heel dus vooral schroefwerk. Middagje ben je wel klaar
En schadeherstelbedrijf? Ik zou toch even informeren bij anderen?1600,- zegt de Toyota waar ik hem in onderhoud heb net.

Nee ben alleen WA. Ja ben ook naar schade herstel geweest die moeten me nog terugbellenEn schadeherstelbedrijf? Ik zou toch even informeren bij anderen?
Zonde joh. Daar daar je no claim![]()

Pff. Sucks d*ck manDomme stuurfout. Telefoon die uit de houder bovenop het dashbord vliegt in een bocht naar links die ik met mn rechterhand probeer op te vangen en met mijn linker stuur ik mn auto de vangrail in. 1600,- zegt de Toyota waar ik hem in onderhoud heb net.
Kan wel allemaal excuses gaan verzinnen hoe en waarom maar ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, prutser![]()

De panlatten hoeven niet vernieuwd te worden als je geen zonnepanelen neemt?Bij de laatste schouw van het dak voor toekomstige zonnepanelen is ons dak afgekeurd. Panlatten moeten vernieuwd worden.
Tja... Dan krijgen we de aanschaf van de panelen er nooit uit![]()
Beterschap ❤️🩹Waren al gewaarschuwd door de gastouder dat dinsdag een kindje met hand-voet-mondziekte daar was geweest, nu door de gastouder op de hoogte gesteld dat mijn kleine meid nu idd ook vlekjes rond dr mond heeft en koorts![]()
Beterschap man❤Waren al gewaarschuwd door de gastouder dat dinsdag een kindje met hand-voet-mondziekte daar was geweest, nu door de gastouder op de hoogte gesteld dat mijn kleine meid nu idd ook vlekjes rond dr mond heeft en koorts![]()
Thanks, komt vast wel goed
Niet naar de opvang is voor ons gewoon geen optie. Zeker normale kinderdagverblijf met enorme groepen, doorwisselende samenstelling etc geeft natuurlijk veel meer kans, zoals wij bij een gastouder is doorgaans wel stuk minder, omdat er veel minder kinderen zijn maar ook dan ontkom je er niet aan.Beterschap man❤
Hier zijn ze zelf nog geen dag naar de opvang geweest gelukkig maar lijkt mij dat je van de ene ziekte naar de andere besmetting rolt in dat soort toko's?
mond-en-klauw-zeerIs hand-voet-mond ziekte de nieuwe benaming voor krentenbaard? Of wat is het? @Shadow Project
Rabiës