- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je reclame leuk vind wel ja.
Ik vind die reclames van >5 min erg leuk.Er gaat niets boven 2x15 seconden reclame voor een filmpje van 20 seconden.
Dan krijg je de melding van Google of je cookies wilt accepteren.Dan zou je, als niet wilt betalen voor een premium account, er nog voor kunnen kiezen om youtube to openen vanuit je browser in plaats van de youtube app te gebruiken. Want die adblockers kun je ook op je smartphone installeren.
Jouw definitie van dingen die je leuk vindt is ook een beetje merkwaardig dus het is je vergeven hoor.
Zoals mensen op het verkeerde been zetten?Jouw definitie van dingen die je leuk vindt is ook een beetje merkwaardig dus het is je vergeven hoor.
3e been bedoel je?
@Peanuthead95 is daar immuun voor.
Simba is vannacht gestorven, mijn beste vriend is 16 jaar mogen worden.
![]()
Simba is vannacht gestorven, mijn beste vriend is 16 jaar mogen worden.
![]()
sterkte maatSterkte gewenstSimba is vannacht gestorven, mijn beste vriend is 16 jaar mogen worden.
![]()
Die heb ik ook voortdurend, in mijn geval heb ik misschien dit hieronder wel gedaan....Ik krijg 100000000000x de reclame van xxl op youtube, no joke btw die heb ik nou ook wel eens gezien en dat muziekje er onder ook![]()
Ik weet niet hoe je het hebt gedaan, maar je hebt ze vast niet allemaal uitstaan. Als je naar je google account gaat, en dan privacy check, wijst het zichzelfDie heb ik ook voortdurend, in mijn geval heb ik misschien dit hieronder wel gedaan....![]()