MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #144.061
Budget van je pa zal ook wel iets hoger liggen? Maar hij gaat begeleid wonen “meeuw” dus dan is het ook alweer anders. Tenminste dat neem ik aan.
Ja ik ga begeleid wonen er zit veel spoed achter omdat er veel gevaar is. Er zijn veel instanties bij betrokkwn.

• #144.062
@Sanca Saxon
IMG_7305.png
Verschrikkelijk erg van geschrokken als fan

• #144.063
Ja ik ga begeleid wonen er zit veel spoed achter omdat er veel gevaar is. Er zijn veel instanties bij betrokkwn.
Verwacht niet dat er al te snel iets gaat gebeuren zolang je niet dakloos bent of kinderen hebt. Reken op minstens enkele maanden.

Laatst bewerkt:
  • #144.067
Volgens mij doelt hij op een instelling of woongroep
Ik doel zelf ook op woongroep/begeleid wonen. Daar is zo een krapte in..
Vermits meeuw een meerderjarig persoon is met onderdak zie ik niet snel op enkele weken iets gebeuren. Of het moet in Nederland heel anders werken dan in België.
En laat ons nu eerlijk zijn, een benzo verslaving is moeilijk om vanaf te komen, maar nu niet bepaald een rede voor een prioritaire behandeling.
Een keertje (of vaak) ruzie thuis hebben ook niet. (Niet om deze problemen te minimaliseren)

• #144.068
Vermits meeuw een meerderjarig persoon is met onderdak zie ik niet snel op enkele weken iets gebeuren. Of het moet in Nederland heel anders werken dan in België.
En laat ons nu eerlijk zijn, een benzo verslaving is moeilijk om vanaf te komen, maar nu niet bepaald een rede voor een prioritaire behandeling.
Een keertje (of vaak) ruzie thuis hebben ook niet. (Niet om deze problemen te minimaliseren)
Ah dacht dat gevaar voor jezelf (denk dat hij daarop doelt) net zoveel urgentie had als de voorbeelden die jij gaf. Geen idee of dat klopt, puur gevoel

• #144.069
Ah dacht dat gevaar voor jezelf (denk dat hij daarop doelt) net zoveel urgentie had als de voorbeelden die jij gaf. Geen idee of dat klopt, puur gevoel
In België sta je vaak zelfs na een effectieve zelfmoordpoging na enkele dagen terug op straat en kom je op een wachtlijst

• #144.076

En dan jank jij dat ik totaal niet weet wat er aan de hand is :roflol:
Weet blijkbaar toch meer dan jij. Joe :wave:

• #144.080
En dan jank jij dat ik totaal niet weet wat er aan de hand is :roflol:
Weet blijkbaar toch meer dan jij. Joe :wave:
Je weet dat Meeuw hier al jaren actief post en jij hem net 3 kwartier kent en al zo kundig bent dat je hardop durft te zeggen dat je “meer weet”. 🤷‍♂️

Terug
Naar boven