Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.394
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volslank
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volslank
Vroeg ik mij ook af , maar als je kijkt naar de prijzen van de betere merken snap je het welWat koop je dan als je voor 1k niet klaar bent? Oprechtelijk benieuwd naar. Alleen kleding en schoenen of ook andere dingen?
Waarom vind ik het niet vreemd dat een marinier over alcohol begint 😂
Ikzelf drink niet, in die zin. Maar je hoort vaak dat oa Russen veel vodka drinken, ook tegen de koudeWaarom vind ik het niet vreemd dat een ex-marinier over alcohol begint 😂
Ja, dat helpt ook zo goed, tijdelijk, daarna heb je het alleen maar extra koud.Ikzelf drink niet, in die zin. Maar je hoort vaak dat oa Russen veel vodka drinken, ook tegen de koude
Ken 2 van je oud collega's van je en ik vroeg ooit aan een van de twee : wat heb je behalve een mooie skill set nog meer overgehouden aan dienst .........Een voorkeur voor sterke drank en geile wijven 😂 Wel gaaf die oude generatie heeft geen filterIkzelf drink niet, in die zin. Maar je hoort vaak dat oa Russen veel vodka drinken, ook tegen de koude
Merk juist sinds ik hoog vp heb dat ik eerder zweet en het daardoor juist eerder koud heb.Vetpercentage speelt ook een rol bij hoe goed je tegen koude kan.
Matrozen drinken vaak wel ja. oa had je vroeger de oploopkantine waar sterke drank erg goedkoop was. bij kazerne WillemsoordKen 2 van je oud collega's van je en ik vroeg ooit aan een van de twee : wat heb je behalve een mooie skill set nog meer overgehouden aan dienst .........Een voorkeur voor sterke drank en geile wijven 😂 Wel gaaf die oude generatie heeft geen filter
Ken de verhalen van de goedkope drank 😂Matrozen drinken vaak wel ja. oa had je vroeger de oploopkantine waar sterke drank erg goedkoop was. bij kazerne Willemsoord
Ken 2 van je oud collega's van je en ik vroeg ooit aan een van de twee : wat heb je behalve een mooie skill set nog meer overgehouden aan dienst .........Een voorkeur voor sterke drank en geile wijven 😂 Wel gaaf die oude generatie heeft geen filter
Bij die amerikanen is het wel een way of life en 1 voor alle en alle voor 1.
Dat was bij ons net zo als wij de stad in gingenBij die amerikanen is het wel een way of life en 1 voor alle en alle voor 1.
Toen ik vroeger op redelijk niveau rugby (Roosendaalse Corps Commando/RCC bekaro )speelde was dat ook. Zelfs tot de dag van vandaag, als ik mensen uit mijn oude team tegenkom is het ouwe jongens krentenbrood. Daar heerst dezelfde samenhorigheid. Vaak geknokt met die jongens, ook met de tegenpartij op het veld🥰. Dan liep meteen de hele kantine leeg🤣
Ego's doen niet aan kansberekeningen🙂Hoe gaat zoiets?
Kijk een groepje mannen in allemaal hetzelfde pakje wiens beroep het is om te vechten, laten we daar ruzie mee zoeken?
Mooi is dat he ? , je ziet elkaar lange tijd niet, eerst is het even vreemd, en na minuut of 10 is het net als vroegerToen ik vroeger op redelijk niveau rugby (Roosendaalse Corps Commando/RCC bekaro )speelde was dat ook. Zelfs tot de dag van vandaag, als ik mensen uit mijn oude team tegenkom is het ouwe jongens krentenbrood. Daar heerst dezelfde samenhorigheid. Vaak geknokt met die jongens, ook met de tegenpartij op het veld🥰
Ja geeft me altijd weer een goed gevoel. Word nog regelmatig gevraagd om weer te komen trainen. Stond 2e rij scrum en was toen gescout om voor het jong oranje team een trainingsdag te komen doen. Maar mijn vader overleed en toen ging het bergafwaarts met me en nu lukken full-contactsporten niet meer met mijn been.Mooi is dat he ? , je ziet elkaar lange tijd niet, eerst is het even vreemd, en na minuut of 10 is het net als vroeger

Prachtig die samenhorigheid 🥰Dat is hier ook. Toen ik op de KMS zat in Weert, had je een bekend verhaal dat er ruzie was ontstaan tussen een burger en een militair tijdens het stappen. Politie wilde de militair arresteren en toen hebben z'n kameraden de politie aangevallen en het politiebureau belegerd. Ze hebben toen versterking uit Brabant en de rest van Limburg moeten oproepen om het op te lossen![]()