Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.642
  • #147.643
kleding merken als dickies en carhart leveren goeie jassen voor dergelijke temperaturen

• #147.645
  • #147.647
Ikzelf drink niet, in die zin. Maar je hoort vaak dat oa Russen veel vodka drinken, ook tegen de koude
Ken 2 van je oud collega's van je en ik vroeg ooit aan een van de twee : wat heb je behalve een mooie skill set nog meer overgehouden aan dienst .........Een voorkeur voor sterke drank en geile wijven 😂 Wel gaaf die oude generatie heeft geen filter

• #147.649
Ken 2 van je oud collega's van je en ik vroeg ooit aan een van de twee : wat heb je behalve een mooie skill set nog meer overgehouden aan dienst .........Een voorkeur voor sterke drank en geile wijven 😂 Wel gaaf die oude generatie heeft geen filter
Matrozen drinken vaak wel ja. oa had je vroeger de oploopkantine waar sterke drank erg goedkoop was. bij kazerne Willemsoord

• #147.651

Bij die amerikanen is het wel een way of life en 1 voor alle en alle voor 1.

• #147.654
  • #147.655
Dat was bij ons net zo als wij de stad in gingen
Toen ik vroeger op redelijk niveau rugby (Roosendaalse Corps Commando/RCC bekaro )speelde was dat ook. Zelfs tot de dag van vandaag, als ik mensen uit mijn oude team tegenkom is het ouwe jongens krentenbrood. Daar heerst dezelfde samenhorigheid. Vaak geknokt met die jongens, ook met de tegenpartij op het veld🥰. Dan liep meteen de hele kantine leeg🤣

• #147.657
Toen ik vroeger op redelijk niveau rugby (Roosendaalse Corps Commando/RCC bekaro )speelde was dat ook. Zelfs tot de dag van vandaag, als ik mensen uit mijn oude team tegenkom is het ouwe jongens krentenbrood. Daar heerst dezelfde samenhorigheid. Vaak geknokt met die jongens, ook met de tegenpartij op het veld🥰
Mooi is dat he ? , je ziet elkaar lange tijd niet, eerst is het even vreemd, en na minuut of 10 is het net als vroeger

• #147.658
Mooi is dat he ? , je ziet elkaar lange tijd niet, eerst is het even vreemd, en na minuut of 10 is het net als vroeger
Ja geeft me altijd weer een goed gevoel. Word nog regelmatig gevraagd om weer te komen trainen. Stond 2e rij scrum en was toen gescout om voor het jong oranje team een trainingsdag te komen doen. Maar mijn vader overleed en toen ging het bergafwaarts met me en nu lukken full-contactsporten niet meer met mijn been.

• #147.659

Bij die amerikanen is het wel een way of life en 1 voor alle en alle voor 1.

Dat is hier ook. Toen ik op de KMS zat in Weert, had je een bekend verhaal dat er ruzie was ontstaan tussen een burger en een militair tijdens het stappen. Politie wilde de militair arresteren en toen hebben z'n kameraden de politie aangevallen en het politiebureau belegerd. Ze hebben toen versterking uit Brabant en de rest van Limburg moeten oproepen om het op te lossen :roflol:

• #147.660
Dat is hier ook. Toen ik op de KMS zat in Weert, had je een bekend verhaal dat er ruzie was ontstaan tussen een burger en een militair tijdens het stappen. Politie wilde de militair arresteren en toen hebben z'n kameraden de politie aangevallen en het politiebureau belegerd. Ze hebben toen versterking uit Brabant en de rest van Limburg moeten oproepen om het op te lossen :roflol:
Prachtig die samenhorigheid 🥰

Terug
Naar boven