AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.501
Volgens mij hadden wij in prive gesprek besproken dat jij niet over mij of tegen mij zou posten, dan zou ik geen karma sturen.

Overigens was het zeer gerelateerd, je noemt mij een stalker maar zit zelf gelijk in m'n log ondanks dat je daar een topic ban hebt.

Zolang jij mij blijft taggen of over mij blijft posten, moet je ook karma kunnen ontvangen. Karma sturen is overigens niks mis mee :) dus geen idee wat je wilt dat de mods doen?
IMG_4691.gif

• #151.502
Jij zou dat als geen ander moeten herkennen en toch faal je ook hier hard.

Leuk voor jou.

Steks huilt tegen mods dat ze mij moeten stoppen met karma te sturen. Door hem te herinneren aan wat we prive besproken hebben, kan hij daarmee bedenken dat mijn karma door zijn eigen toedoen is.

Of hoe zeggen ze dat? Eigen schuld, dikke bult.

• #151.503
Leuk voor jou.

Steks huilt tegen mods dat ze mij moeten stoppen met karma te sturen. Door hem te herinneren aan wat we prive besproken hebben, kan hij daarmee bedenken dat mijn karma door zijn eigen toedoen is.

Of hoe zeggen ze dat? Eigen schuld, dikke bult.
Oh, @Steks droeg een kort rokje en vroeg om aanranding? Helder!

• #151.504
Post je nu ook al over privéberichten, en zelf verontwaardigd zijn als mensen de inhoud van karma openbaren.

Welke van de twee is het nu? Of hoop je @Steks uit te lokken dat hij een screenshot post en kruip je dan wéér in de slachtofferrol?

En dan nog zeuren dat iemand iets in je log leest... op een forum...
Zo is ze.

• #151.507
@mods

Valt dit gedrag van @Hell93 onder provoceren of flooden?

• #151.508
Gesproken door de grootste troll en treiteraar van het forum, staat genoteerd.

Als ik jank tegen iemand over dat diegene mij karma stuurt en diegene zegt 'als je stopt met mij citeren of over mij posten, dan stop ik met karma sturen', dan is het toch kleuter gedrag om te janken bij mods dat ik karma krijg nadat ik blijf posten over diegene?

Je mist denk ik gewoon de voorkennis hierover, wat tussen Steks en mij is :)

• #151.515
Als een knappe psycholoog er op tijd bij is kan hij er zelf nog een paar toevoegen en benamen.
mijn vrouw is er mee bezig , die kwam al redelijk snel met bpd en npd om de hoek pdd nos is ook een passend profiel volgens mevrouw azzy

• #151.516
Dag is niet verpest maar heb eiwitpoeder geprobeerd en krijg er diarrhee van
op nuchtere maag zeker of er zitten een hoop onuitspreekbare stofjes in .
btw grappig dat na het amino spiking schandaal nu de amino zuren gewoon vermeld worden als een deel van de receptuur en een feature is

Terug
Naar boven