AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #158.181
Ook genoeg vetten? Ik zit ook snel richting hypo bij carbs als ik er geen vetten bij eet, zelfs voldoende eiwitten vertragen dat niet genoeg bij mij
Ja. Broodjes was met pompoen en zonnebloempitten en daarom ook roomkaas (volvette lactosevrij). Zat denk ik wel wat weinig eiwit in t eten....

• #158.182
De shitload aan ongevraagde email die je ontvangt van Body & Fit, nadat je er een account hebt aangemaakt. :eek:

brave_screenshot_mail.google.com.png

• #158.183
Dat heb ik van Bulk, maar swipe het zo de prullenbak in en verpest mijn dag niet

• #158.184
Dat heb ik van Bulk, maar swipe het zo de prullenbak in en verpest mijn dag niet
De mijne ook niet, maar irritant is het wel.
Ik vraag me ook af of zo'n agressieve mailstrategie echt werkt om meer omzet te halen of dat klanten hier juist op afknappen.

• #158.185
Vaak kun je in de e–mail afmelden of melden als ongewenst oid

IMG_1702.jpeg

• #158.187
Woningbouw heeft namens mij een afspraak met een bedrijf gemaakt specifiek vandaag wanneer ik had aangegeven niet te kunnen toen ik hun opbelde om aan te geven dat ik niet voor hun werk en geen tijd meer heb voor onderhoud aan het pand. Ik ben er elke dag minstens een uur mee bezig. Minstens. En dat bedrijf vertelt me dat ze mij nu een rekening gaan sturen. Ik word echt helemaal knetterlijp. Ik weet ook wel dat ze mij geen rekening kunnen sturen voor een afspraak die ik niet heb gemaakt, maar ik word er echt extreem gestresst van. Mozes kriebels.

• #158.188
Laatste workout van 2025 vandaag.

• #158.193
  • #158.198
3,5u heen en 3,5u terug in de auto zitten voor een klus in Rotterdam ,als eerste man (betonvloeren leggen)

• #158.200
Niet zo egoïstisch zijn team links, toen jullie klein waren was sneeuw sensatie en nu men wat ouder is mag het ineens niet meer.

Denk ook aan de medemens, anders moeten ze alcohol ook verbieden daar hebben kinderen ook niks mee.
IMG_7075.jpeg

IMG_7061.jpeg

Terug
Naar boven